már
9

Alig egy hete történt, hogy a húgom lélekszakadva rohant át hozzám azzal, hogy helyzet van, karneválozni megy este, viszont se ruhája, se maszkja. Volt két óránk kitalálni valamit.

A ruhát gyorsan kiválasztottuk, a maszk nagyobb fejtörést okozott. Hosszas morfondírozás után eszembe jutott egy különleges smink, amit egyszer egy fotózáson készítettek nekem. A lényegére tisztán emlékeztem: krém alulra, arra csipke, majd mindenféle színű por a tetejére. Körülnéztem a lakásban és kisült, hogy minden van, ami kell. Így aztán rögvest neki is láttam a munkának. Kicsit drámaibbra vettem a figurát, és az egész szeme körüli részt kicsipkéztem. Végül minden jól alakult, a buli nagyszerű volt,  időben odaért a tökhintóval, és a smink sem ázott le róla a nagy táncolásban. Miután elment, arra gondoltam, hogyha már így belejöttem, nektek is megmutatom, hogyan is készül a csipkés smink  lépésről lépésre.



Kicsit nem árt gyakorolni, mielőtt nekilátsz. Egy leves elkészítéséhez tudom hasonlítani: egyszerű, de azért nem csak annyiról van szó, hogy beledobálsz mindent egy fazékba. Ki kell tapasztalni, hogy hogyan kezeld a porokat, vagy hogy hogyan tartsd a csipkét. Ha viszont egyszer ráérzel, megy, mint a karikacsapás. Később már így is mondhatod: megy, mint a csipkefestés.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr265092366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása