már
23

Sminkben aludni? A legnagyobb merénylet a bőröd ellen. Elfogyott a sminklemosód, ezért sumákolod el a tisztítást? Még nagyobb hiba. Különösen mostantól. Nézd csak:



Nem vagyok rest, ha bőrápolásról van szó. Modelléveim alatt például kitüntetett figyelmet fordítottam rá. Reggel, este ment a pepecs. Mondjuk szükség is volt rá, mert bizony alaposan megnyúzta a bőrömet a sok smink. A kedvenc, jól bevált krémemet és tisztítómat használtam.



Eleinte.

Aztán új szobatársakat kaptam. Egyik nyugatról jött, az Újvilágból, a másik a kenguruk földjéről, a harmadik meg a szamba országából.  Persze jó sok mindent cipelve magukkal. Pár hét alatt olyan jól összecsiszolódott a társaság, hogy kezdődött "a kölcsönadod a pulcsidat?" szakasz. Majd jött a következő lépcsőfok, amikor megosztottuk egymással a nagy szépségtrükköket. Néha dühítően egyszerű dolgokra derült fény. Mondjuk arra, hogy az ausztrál csajnak sosem volt még pattanása, így ő nem vacakol sokat az arcával. Egy kis hideg víz reggelenként és kész. Az amerikai lány már kevésbé bízta magát a természetre, nála egy kisebb utazótáskányi piperecucc lapult. Az egyik krém ide volt jó, a másik egy centivel lentebb, a harmadik meg ezek tetejére. Volt ott bonbon alakú, sosem látott márkájú, színes, masnis dobozú. Öröm volt nézni a sok tégelyt meg flakont. A brazil lány volt a kedvencem. Valami nagyon büdöset kent magára minden este. Azt mondta, az anyukája keverte, és ő erre esküszik.

Thinkstock

Mást nem is használ. Mutattam én is a kincseimet. Totál odavoltak egy-két cuccomért, főleg egy körömvirágos krémért, amire magyarul volt ráírva, hogy "körömvirág". Mondták, hogy ez biztos valami egzotikus okosság, és ki akarják próbálni. Mondtam, hogy tessék csak. Én meg kértem a szagos brazil kotyvalékból. A kengurus lány meg vett az amerikai masnis tubusból. Ki-ki bekente hát a fejét a szerzett kincsből, majd leültünk a TV elé, és vártuk a csodát. Engem rövid időn belül lemart a lötty, az ausztrál lánynak kipirosodott az arca, az amerikai meg kissé csalódott, hogy semmi azonnali hatása nem lett a körömvirágos krémnek. Meg is állapítottam nagy bölcsen, hogy a cipész maradjon a kaptafánál. Így aztán mindenki visszatért a saját, bevált rutinjához. Pár nap múlva azonban közös vásárlásra indultunk Szöulban (merthogy ott történt mindez). Nem kellett volna. Dél-Korea ugyanis hazája minden kütyünek, ketyerének és illatos kencének. Az elcsábulás fellegvára. Gondoltuk, hogy az ősi keleti tudást sűrítik a csinos kis dobozkákba. Vettünk hát egy-egy krémet, amikhez kaptunk fejenként 10-10 különböző termékmintát (sokkal nagyobbat, mint itthon). Így aztán végtelen sok kombinációs lehetőséggel tértünk haza. Meg is zavarodtunk kicsit a bőségtől.  Egyiket pakoltuk a másik után. Öt nap alatt tropára ment mindenki bőre. Alig vártuk, hogy visszatérjünk a megszokott kerékvágásba.

Azóta tudom, hogy a kevesebb több. Meg azt is, hogy ami nekem jó, az másnak nem biztos és fordítva. A lényeg, hogy tudd, milyen típusú a bőröd, mit igényel és ennek megfelelően ápold.  Rendszeresen. Ez a másik fontos dolog, a rendszeresség. A videómban olyan vészmegoldásokat mutatok be, amik megtörik ugyan a kialakult rutinodat, de a folytonosság megmarad, még akkor is, ha minden kedvenc terméked hirtelen kiürült. Majd holnap veszel. Addig is próbáld ki ezeket. Vagy egy kis egzotikus körömvirágkrémet.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr944957406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása