okt
22

Néha felkapjuk a fejünket. Bizonyos esetekben nem is akármennyire! Különösen ha valami nem mindennapiba ütközünk. Mondjuk most, remélem. Következzék a videó, amiből kiderül, mi mindenre használható a vazelin a szépségápolásban:


 

  • Virág Tantos pont ma gondolkodtam egy drogériában, hogy vegyek-e...
  • Hogyan legyek jó nő? no és végül?
    • Virág Tantos hát ha egy nappal előbb látom a videót... na de ami késik, nem múlik
    • Zsanett Papp Hmm vazelin... Volt vele egy érdekes sztorim! A
      Dorka Sminkel blogon találkoztam vele közelebbről, vagyis azzal a történettel, hogy mire jó még... Miután áttanulmányoztam a tényeket, úgy döntöttem be kell szereznem belőle! Pár nap mulva vásárolni mentünk öcsémmel! Persze a DM kihagyhatatlan momentuma a väsárlásnak! Lázas keresgélés... Nem találtam meg! Gondoltam megkérdezem a 'kedves' eladó hölgyet... Erre ö átüvölt az üzlet egyik feléből a másikba, hogy itt ez a hölgy vazelint keres, van a raktárba? Tömeg síri csend, egy-két kuncogás... Icipici ponttá szerettem volna válni, annyira ciki volt! Majd megkaptam a vazelinem 'egy elég lesz?' kérdéssel megspékelve... -.-' elkúsztam a pénztárhoz senkire nem nézve, fizettem. De hol az öcsém (21) Nézek körül és látom, hogy az üzlet előtt áll! Távoztam! Öcsém egész hazáig cikizett és visított rajtam! XD
      Valószínü a DM-ben vásárlók és eladók nem ismerik a vazelin ezen tulajdonságait! :)))
    • Andrea Balogh Drogériákon kívül lehet máshol kapni?
    • Virág Tantos én azt gondoltam ki, úgy kérdezek majd rá direkt, hogy vazelint keresnék kozmetikai célra... akkor talán nincs az a nagy megrökönyödés... ma jó sokáig barangoltam én is a polcok között, mire véletlenül észrevettem egyet
    • Zsuzsanna Hajnal Gyógyszertárban biztosan
    • Gabi Balogh Szia Nóri! Köszi az infót...rohanok a patikába ..Kellemes hétvégét! Szép Napot Mindenkinek
    • Fatime Orosz Én ugyanezeket szoktam olíva olajjal csinálni, ami legalább természetes és nem pedig kőolajszármazék..
    • Valentine Kate Rossz az aki rosszra gondol!!Ajánlom kedves drogériás eladók figyelmébe ezt a szupcsi-praktikusan hasznos videót!!!!
    • Kovács Apollónia Én is szoktam szezámmagolajjal, vagy mandulaolajjal, de a vazelin"takarékosabb".
    • Csonka Mónika Krisztina anyum allergiás a kőolajszármazékokra, így vigyázat. Én speckó nem szeretem, de az angolok még majdnem a kenyérre is ezt kenik
    • Tímea Nyilas Juhhhúú... Veszem is a Nyúlcipőt, és már itt sem vagyok!! :)) Szépek a virágaid :$ :))
    • Hogyan legyek jó nő? Köszönöm, most virágoznak itt nekem, olyan illat van...
      • Kovács Apollónia -->

        A bejegyzés trackback címe:

        https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr673976653

        Kommentek:

        A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

        Nincsenek hozzászólások.