máj
28

Sziasztok Jónők!

Amint kisüt a nap, rögtön előkerülnek nálam a virágos ruhák a szekrényből. Gondolom, ezzel nem csak én vagyok így. A jó idő és a színpompás ruhácskák kéz a kézben járnak. Végülis mikor máskor viseljünk virágzó ruhákat, ha nem most? Nemrégiben betértem egy boltba, ott fotóztam a következő szetteket:

OVERAL
hgh
SZOKNYA-ING
fgf
PÓLÓ

NADRÁG

KISRUHA

Remélem, hogy Nektek is tetszettek a szettek. Amint az jól látszik a virágok bárhol felbukkanhatnak, engedjünk tehát a csábításnak! Így leszünk igazán frissek, üdék és virágzóan imádnivalóak nyáron! Bátran, merészen mixeljük a mintákat, színeket, anyagokat egymással. Gábor operatőrömet idézném, aki egy forgatáson mondta a következő bölcsességet. Éppen egy helyszínt rendeztünk be, és egyre több és több virágot tettünk a háttérbe. Majd megkérdeztem: Szerinted nem sok a virág? Mire Ő: "Olyan nincs, hogy túl sok virág." Ehhez tartsuk magunkat lányok:)

Szeretettel:
Nóra

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr715353793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.kata.m 2013.09.06. 21:22:39

Drága Nóra!
Nem hiszed el de ezt az utolsó darabot az én az eljegyzésemre vettem fel, nemrég volt és csak most láttam ezeket a képeket és nem akartam hinni a szememnek hogy ez pont ugyanolyan ruha :) Tök jó!
Szép napot neked!
Üdv: Kata
süti beállítások módosítása