júl
9
Sziasztok Jónők!

Szeretitek a szoknyákat? Arra jöttem rá, hogy én nagyon, és van egy különösen nagy szerelmem: a plisszír :) Nagyon tetszik nekem ez az anyag, nőies, szép az esése és mindennel jól mutat. Felvettem a három kedvenc darabomat, hogy megmutassam. Íme:

 SÁRGA MAXI

RÓZSASZÍN

CSÍKOS

Ezekből az alapdarabokat kényelmesen tudom variálni, ha épp nincs semmi ötletem, akkor felkapok egy egyszerű fehér pólót és a szoknyák valamelyikét és készen is vagyok! Szuper dolog ez a plisszír, csak ajánlani tudom :)

Szeretettel:
Nóra

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr985575371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása