sze
29
SIKK: Tegnap végre eljutottam fodrászhoz. Mondtam, hogy csak a töredezett végeket vágja le, mert növesztem. Láss csodát: pontosan az történt amit szerettem volna, úgyhogy most öröm végighúzni a kezemet a hajamon Ilyenkor ősszel lányok nem árt egy frissítő vágás, hogy a nyáron roncsoldott, napszítta, víz szárította hajvégektől megszabaduljunk. Hétfőig ráadásul Újhold van, ami azt jelenti, hogyha ilyenkor vágat az ember hajat, akkor az gyorsabban és szebben nő majd vissza. Irány a Figaro
Fénykép: SIKK: Tegnap végre eljutottam fodrászhoz. Mondtam, hogy csak a töredezett végeket vágja le, mert növesztem. Láss csodát: pontosan az történt amit szerettem volna, úgyhogy most öröm végighúzni a kezemet a hajamon :) Ilyenkor ősszel lányok nem árt egy frissítő vágás, hogy a nyáron roncsoldott, napszítta, víz szárította hajvégektől megszabaduljunk. Hétfőig ráadásul Újhold van, ami azt jelenti, hogyha ilyenkor vágat az ember hajat, akkor az gyorsabban és szebben nő majd vissza. Irány a Figaro :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr435372420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása