nov
11

Régóta előszeretettel figyelem a legalsó polcokat a drogériákban. Miért? Valahogy az az érzésem, hogy ott lapul a nagy titok.

Hogy a krém, aminek nem túl vonzó a doboza, igazi kincset rejt. A flakon, aminek nem túl csábító a cimkéje, megoldás minden problémámra. Az esetek többségében nem is tévedés a dolog. Egy életre szóló tanács: az egyszerűbb dolgok egyszerűen jobbak. Ezért is örültem annyira, amikor rátaláltam a ricinusolajra és kipróbáltam. Bólintottam az eredmény láttán, elmosolyodtam, és azt gondoltam: nesze nektek, drága balzsamok, ezt csináljátok utána!

Itt a ricinusolajról a videó :) ez is kipipálva... :)

  • Hogyan legyek jó nő? Ha nem tudjátok most megnézni a videót az azért van, mert a videa-n (ahová fel van töltve a videó) éppen karbantartási munkálatot végeznek. Amint végeznek, lehet videózni
  • Virág Tantos ez akkor marad reggelre
  • Kékesi Katalin Nem tudom még megnézni ezért alszom rá egyet
  • Szabó Nikolett Én is örvendeztem, de én se tudom még megnézni!! :S:( Nem baj reggel nézem és töltöm is!!
  • Erika Poór Nóri találtam még egyet a vazelines listához: a cipő ami töri a lábat csak be kell kenni ott ahol töri, és tádááá
  • Dóra Wieser Erika a cipőt kell bekenni vele, vagy a lábat?
  • Bálint Tímea Jó lett a videó! Azt hiszem be kell szereznem ezt a csodaszert is!
  • Mezei Alexandra júj ez nagyon jól fog jönni most a hidegben
  • Orsolya Ozsvárt szuper már régóta kérdezősködöm a ricinusolajas pakolás után :))
  • Brigitta Baka Bell Szia Nóri!És ettől nem lesz zsíros a haj?Mert nekem mindig a hajtövem zsírosodik!Szép napot!:)
    • Mezei Alexandra Igen ez jó kérdés, az én hajam is hajlamos rá
    • Ilyés Noémi mindenképpen kipróbálom
    • Teréz Köbli Nagyon szépen köszönöm, pont szeretném, ha megnőne a hajam . Fantasztikus vagy Nóri .
    • Eszter Némethné M Nagyon szuper!!meg van a megoldás a száraz,töredezett hajamra!!;))köszi Nóri!!
      • Moldovan-Benke Andrea Csilla Tovissi Katalin Emese -->

        A bejegyzés trackback címe:

        https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr175368687

        Kommentek:

        A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

        Nincsenek hozzászólások.