okt
13

Sziasztok lányok!

Újból sok új Jónő érkezett közénk, nekik mondom (a többiek már tudják jól), hogy ha valakit érdekel az ÖSSZES EDDIGI VIDEÓM (Life.hu, Mokka, Ez ZSÍR!, riportok, cikkek, interjúk, modell képek) azt sok szeretettel látom a honlapomon, amit apukám szerkeszt (ez a garancia arra, hogy itt tényleg minden egy helyen van

Pár napja felmerült az igény, hogy témánként is kellene csoportosítani a videókat. Hazamentem Ceglédre, kicsit rágtam a fülét, és végre elkész
ült vele Ezúton is köszönöm neki a sok munkát, puszi Apu :))

Legyen kellemes a napotok!
Nóra

UI: én hamarosan megyek squasholni, sosem csináltam még, kíváncsi vagyok... majd mesélek:)

www.noratakacs.com

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr95575290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása