máj
13
Sziasztok Jónők!

 

Kedvem támadt egy kis klasszikushoz, előkaptam hát a fehér ingemet. Mióta világ a világ a fehér felsőket, pólókat mindig is imádtam, gyűjtöttem, előszeretettel hordtam. Ugyanis:

  • olyan, mint a legjobb ránctalanító krém. Ha ezt viseljük az arcunk rögtön frissebbnek, kisimultabbnak tűnik az anyagról visszaverődő fénytől
  • olyan, mint a kisfekete. Sosem lehetünk benne sem túl-, sem alulöltözöttek
  • tisztaságot, frissességet, ápoltságot áraszt
  • mindennel variálható


FARMERRAL

 
bénu

Íme a fehér ingem és egy nagy méretű farmerom. Nyilván ezek együtt nem mutatnak valami jól az első képen, azonban amint felhajtom a farmer szárát, magassarkút húzok, betűröm az inget, övet kötök, feltűröm az ingujjat és a gallért is felhajtom a helyzet megváltozik: a farmer-ing párosból városi sikk lesz!

kari

SZOKNYÁVAL

szokkkk

A fehér inget szoknyával párosítani gyerekjáték. Bőven elég, ha csak belehúzod a szoknyába az inget, felveszel hozzá valamilyen mutatós nyaklánot illetve magassarkút és garantált az elegáns megjelenés. Én most egy vékony, puha, kék felsőt is húztam az ing fölé, hogy még jobban ráerősítsek a tengerész stílusra.

tengi

RÖVID NADRÁGGAL

nadri

Nyáron mivel is lehetne jobban variálni a fehér inget, mint egy rövid nadrággal és egy csinos magassarkúval! Én a biztonság kedvéért egy vékony rózsaszín kabátkát is vettem fel hozzá, ami színben passzol a rózsaszín cipővel és a hűvösebb fuvallatoktól is megvéd. A nyakláncot én készítettem, ha érdekel hogyan, itt van hozzá a videó

nyakk

Mára ennyi variáció elég, a sort azonban még bőven lehet folytatni: maxi szoknya, bőrnaci, leggings, sőt még a fürdőruha is szuperül mutat fehér inggel.. ez majd egy másik bejegyzésben mutatom meg... :)

Addig is, fehér ingeket elő a szekrényből!

Szeretettel:
Nóra

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr265353778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása