okt
21
SIKK: Ki evett már idén sült gesztenyét? Én még nem sajnos, pedig épp itt az ideje A gesztenyének meggyőzően magas a vitamin és ásványi anyag tartalma, a cukorbetegek étrendjébe is jól beilleszthető.A szelídgesztenye leveléből készült forrázat kiváló gyulladásgátló, jó a reumás panaszokra, hátfájásra. Leveleit ezenkívül samponkészítésre is használják: a hajszálaknak gyönyörű, aranyosan csillogó fényt ad. A legismertebb fogyasztási mód ha megsütjük a termését, de készíthetünk gesztenyemasszát is belőle. Extra tipp: pár szem zöld gesztenye elűzi a muslincákat, barna gesztenye pedig a ruhásszekrényben molyriasztóként nagyszerű VIGYÁZAT: nem keverendő össze a SZELÍD gesztenye azzal a gesztenyével, amit a parkokban találni!A parkos verzió a vadgesztenye ami NEM EHETŐ!
Fénykép: SIKK: Ki evett már idén sült gesztenyét? Én még nem sajnos, pedig épp itt az ideje :) A gesztenyének meggyőzően magas a vitamin és ásványi anyag tartalma, a cukorbetegek étrendjébe is jól beilleszthető.A szelídgesztenye leveléből készült forrázat kiváló gyulladásgátló, jó a reumás panaszokra, hátfájásra. Leveleit ezenkívül samponkészítésre is használják: a hajszálaknak gyönyörű, aranyosan csillogó fényt ad. A legismertebb fogyasztási mód ha megsütjük a termését, de készíthetünk gesztenyemasszát is belőle. Extra tipp: pár szem zöld gesztenye elűzi a muslincákat, barna gesztenye pedig a ruhásszekrényben molyriasztóként nagyszerű :) VIGYÁZAT: nem keverendő össze a SZELÍD gesztenye azzal a gesztenyével, amit a parkokban találni!A parkos verzió a vadgesztenye ami NEM EHETŐ!
  • Ez 99 embernek tetszik.
  • Klaudia Dinesz Isteni finom, a kedvenc téli csemegém Sokszor készítünk itthon
  • Nikoletta Huller Én idén már többször ettem, de sajnos már elfogyott!
  • Tímea Nyilas Én még soha nem ettem sült gesztenyét... De idén ezt a hiányosságot is pótolni fogjuk ám És a Vazelint is kenni fogom
  • Hogyan legyek jó nő? ja csak ne a gesztenyére Timikém
    • Éva Rózsa Én sem ettem még soha....
    • Tímea Nyilas Háhhá Pedig szerintem úgy lenne a legfinomabb... egy kis Vazelines sült gesztenye :)) :D:D
    • Emőke Krisztina Bártfai Hmm milyen finom is a téli szürke napokon egy friss gőzölgő gesztenye! Ma este sütök is egy adagot!:) Egyébként legkönyebben akkor pucalható, ha x formában vagdossátok be:P
    • Kata Suha hm... még sosem sütöttem gesztenyét, de most úgy megkívántam
    • Anikó Gelányi Imádom, mert nagyon finom és egészséges !
    • Lilla Barcza Mi is sokat sütünk gesztenyét télen! Illetve sokat készítünk gesztenyepürét! Mmmmm...!
    • Zita Kótai Én is nagyon szeretem! A karácsonyi vásárokon mindig meglepem magam egy adaggal.
    • Krisztina Csór Imádom a sült gesztenyét, idén már többször is ettem
      Csak ajánlani tudom mindenkinek!

      A bejegyzés trackback címe:

      https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr25387298

      Kommentek:

      A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

      Nincsenek hozzászólások.