már
1

kedvenc könyvem Ken Follett: Tű a szénakazalban

kedvenc rádióm MR2 Petőfi

kedvenc filmem Amélie csodálatos élete

kedvenc közösségi site-om iWiW, Facebook

kedvenc játékom biliárd

kedvenc színésznő Meryl Streep

kedvenc ételem töltött káposzta

horoszkóp Mérleg

kedvenc sorozatom 24

kedvenc italom anyukám teája

szeretem színes cukrok, gyöngyvirág, szivárvány

utálom régebben a barna cipők, galambok, affektáló emberek

büszkeségem húgom

Modellként bejárta egész Európát, Japánt, Koreát. Mégsem erre emlékszik legszívesebben vissza. Sokkal inkább a szénaillatú nyírjákói nyarakra nagyszüleinél. Édesapja hivatásos katonatiszt, ezért egész gyermekkora vándorlással telt. Takács Nórával az OzoneNetwork időjósával beszélgettünk.

Te még újonc vagy a televíziózás világában, hogy tetszik az új feladat?

Nagyon nagy, és izgalmas kihívás. A tréningek kezdetén kissé meg voltam ijedve. Adott volt egy díszlet nélküli, kék stúdió robotkamerákkal, ráadásul folyamatosan és sokfelől instruáltak. Elég szokatlan volt a helyzet számomra. Szellemileg megterhelő, nehéz műfaj ez, sokkal bonyolultabb, mint amilyennek elsőre tűnik. Viszont egyre magabiztosabbnak érzem magam, de ez persze nem azt jelenti, hogy mindennel elégedett lennék.

A kamerákhoz azért hozzá lehetsz szokva, hiszen modellként körbeutaztad a világot.

Ez valóban így van, de modellként azért sokkal könnyebb dolgom volt, elég volt egy szúrós pillantás a fényképezőgépbe és működött a dolog. Itt helyesen kell beszélni, mozogni, folyamatos pörgés az egész. Egyébként tényleg szeretek a középpontban lenni, ez már kislánykorom óta így van.

Nyilvánvalóan szép vagy, mégsem tűnsz elszálltnak.

Jól látod, nem vagyok az. Ennek két oka van: az egyik, hogy nekem szinte csak fiúbarátaim vannak, és ez nagyjából mindig is így volt. Mivel folyamatosan köztük voltam, hamar rájöttem, hogy nem nagyon szeretik a nagyképű lányokat, akik odáig vannak maguktól. Egyébként is a szépség csak egy állapot. A másik dolog pedig, hogy rengeteget voltam olyan közegben, ahol ez semmit nem számít. Nagyszüleim például egy kis nyírségi faluban Nyírjákón éltek, nagyon sok fantasztikus nyarat töltöttem ott. Volt, hogy Koreából - ahol divatbemutatókon dolgoztam - egyenesen oda mentem segíteni nekik a kertben.

Hogyan tudsz azonosulni az OzoneNetwork filozófiájával?

Először is az időjárás mindenkinek kihat az életére. Én nem vagyok kifejezetten frontérzékeny, de egyértelműen hatással van rám, hogy milyen az idő. Az őszt például imádom a gyönyörű, romantikus színei miatt, de sokakkal ellentétben nincs bajom a téllel sem - legalább tudom hordani jelentős télikabát-gyűjteményemet. Ami a zöld "világlátást" illeti: igyekszem én is kivenni belőle a részem. A szelektív hulladékgyűjtés és a természet védelme alapvető fontosságú számomra. Komolyan dühít, ha teleszemetelve látom az erdőket, folyókat, de még a városokat is.

Mennyire vagy tudatos a karrierépítéssel kapcsolatban?

Nem tervezem meg az életem percről-percre, de azért vannak elképzeléseim. Ami biztos: szeretnék majd családot és gyerekeket. Nem mindenáron akarok azonban képernyőn szerepelni, csakis abban az esetben, ha olyan dologban veszek részt, amivel azonosulni tudok, kihívást jelent és értéket képvisel, mint például ez a műsor most az OzoneNetworkön.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr914954691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása