ápr
27

Vége a nagy Húsvéti Kölnihadjáratnak, remélem, minden lány derekasan állta a vizet. Most itt az idő, hogy kiengeszteljük a hajunkat egy nagyon finom hajpakolással.
 

A balzsamokról és a pakolásokról mindig az jut az eszembe, hogy rengeteg csodakencét találni a boltokban, de nő legyen a talpán, aki ki tudja silabizálni, hogy neki mi a legmegfelelőbb. Ráadásul még mindig ott a kétely, hogy a pénzünkért jót kapunk-e cserébe. Én amondó vagyok: amit magad is meg tudsz csinálni otthon, minek vennéd meg máshol? Itt a recept hozzá:



A 20-as éveim elején kezdtem el először balzsamokat használni. Addig nem hittem ebben a dologban, ahogy abban sem, hogy valaha vállalható hajam lesz. Mindig is vékony szálú volt, sosem állt sehogy, és még a színe is pont olyan, mint bárkié. Elkönyveltem, hogy nem ez az erősségem, ezért nem is foglalkoztam vele. Reggelente csináltam egy copfot vagy kontyot, aztán indultam. A modellkedéssel viszont megváltozott a helyzet...

Sosem csíptek a fodrászok, mert kétszer annyi gond volt nekem dús frizurát varázsolni, mint valakinek, akinek van is haja hozzá. Mindenféle dolgot kentek a fejemre: nyúlós zselét, habos hajtőemelőt, illatos olajat, csillogós krémet. A végére mindig összehozták a műremeket, de én tudtam a hajkorona alatt, hogy azért ez átverés. Ha kimennék a stúdióból és megfújna a szél, mint  a kártyavár, úgy dőlne össze a tákolmány. Ennek ellenére nem volt mit tenni. Álltam a fodrászok szúró pillantásait és sóhajtozásait: "hogy néz ki a hajad", "rossz a tapintása" és így tovább. Végül az egyik megkérdezte, hogy milyen balzsamot használok. Aha, ez volt a titok nyitja.  Semmilyet - mondtam. Na kaptam is a fejemre, hogy ez így nem jó, meg igenis tessék és különben is. Jó, legyen - gondoltam. Egy-két hét után még semmi változás nem történt, leszámítva, hogy úgy felpuhult a hajam, hogy szállt összevissza egész nap. Egy-két hónap elteltével azonban már sokkal szebb és egészségesebb kinézete lett, és rengeteg új hajszállal is gyarapodtam. Ez kellő magabiztosságot adott, hogy néha kiengedve is hordjam a hajamat, sőt örömmel szerezzek be hajápoló termékeket. Vagy készítsek párat. Néhány modell-lány ugyanis megosztott velem pár titkos receptet, amiket nagy örömmel próbálgattam ki. Sok cikket és könyvet olvastam a természetes szépítőszerekről, majd elkezdtem kikísérletezni a saját, módosított, turbózott receptjeimet. Most megosztottam veletek az első kedvencemet. De ezzel még nincs vége a listának. Korántsem...

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr565093572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása