jún
8

Öregedésgátló. Hányszor halljuk ezt a szót? Manapság már mindenbe belepréselnek valamilyen fiatalító szérumot. Én nem hiszek ebben túlzottan. Abban viszont igen, amit látok és megcsinálok magamnak. A következő csodálatos hatású házi maszk receptjét a mesés keletről hoztam magammal.

Következzék a rizses arcpakolás a rózsás, sima arcbőrért:

Nem kell ahhoz keletre zarándokolni, hogy tudjuk, a japán vagy kínai nők bőre gyönyörű, makulátlan és könnyedén rázza le magáról a ráncokat és más, öregedéssel összefüggésbe hozható jeleket. Hogy miért? Első körben genetika, majd pedig tudatos ápolás. A tudatos szó többször is aláhúzandó! Elég csak megfigyelni, mit esznek ebédre vagy vacsorára: rizst, szárított halakat, szusit és mindenféle furcsa - hínárra emlékeztető -  párolt zöldséget. Csoda, ha alig öregszenek ilyen egészséges táplálkozás mellett? Hónapokig éltem Dél-Koreában és Japánban, úgyhogy volt időm figyelni.

Lenyűgözőnek és inspirálónak találtam azt, ahogy magukkal foglalkoznak a nők arrafelé. Valahogy egy egyszerű kézmosás is szertartássá válik az ő előadásukban. Szerettem nagyon ezt a finomságot. Ha sminkelésről van szó, vagy hajápolásról ugyanilyen a hozzáállásuk, így egyszerűen imádtam az ottani munkáimat. Egy-egy fotózás előtt nemcsak az arcomat készítették elő professzionális módon, hanem a lelkem is feltöltődött, mire a kamerák elé álltam.

Egyszer az egyik sminkes elárult pár szépségápolási titkot, miután már fél órája kérleltem. Az ő ajánlására ittam naponta különleges, mogyoróra emlékeztető teát a belső szépség elérésére, illetve próbáltam ki a rizses szépítőszereket. Azt mondta, meglátom, ettől sokkal fiatalabbnak tűnik majd a bőröm. Ez mondjuk kicsit rosszulesett, ugyanis alig voltam 20 éves. Végül persze győzött a női hiúság és kipróbáltam a rizses maszkot. Azóta is használom rendszeresen. Hogy fiatalabbnak látszom-e tőle? Nem hiszem. Azt viszont látom, hogy nem öregszem szélsebesen. Öregedésgátló lenne-e az arcpakolásban? Nem, de öregedéslassító biztosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr785365676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása