jún
17
SIKK: Itt az idő elkezdeni gyűjtögetni a „mini” cuccokat (pici arckrém, apró körömlakklemosó, pindurka hajlakk stb) azoknak, akik repülővel utaznak nyaralni. Jelentősen csökkenthetitek ugyanis a bőröndötök súlyát, ha nem cipeltek magatokkal feleslegesen több tucat hatalmas tubust. A kézipoggyászba is tegyetek egy kisebb „túlélő felszerelést” a legfontosabb minikből, nagyon jó szolgálatot tesznek majd repülés közben:)
  • Ez 25 embernek tetszik.
  • Anita Hőgye én is mindig ezt csinálom... nagyobb még véletlenül se férne bele a bőröndömbe se..
  • Viktória Szentgyörgyi Csak a kézipoggyásszal vigyázzatok, hogy hány millis miniket raktok bele, nehogy az átvilágításnál megfosszanak tőlük. Én már jártam így.
  • Hogyan legyek jó nő? Ráadásul mostmár tökjó pici termékek vannak... Nagyon ajánlom, hogy legyen nálatok valami hidratáló krém mert a magaslati levegő olyan száraz, hogy én egész Koreáig kenegettem az arcomat meg a számat és még úy is nagyon megviselt volt a bőröm mire odaértem...

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr35355054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása