jún
22

SIKK: Narancsbőr?

Címkék: facebook sikk | Szerző: hogyanlegyekjónő | 1:14 pm

SIKK: Narancsbőr? Piszok egy dolog..Hamar kialakul és csak nehezen lehet megszabadulni tőle. Az otthoni kezelés lényege, hogy serkentsük a vérkeringést, erősítsük a kötőszövetet és méregtelenítsünk. Erre jó a mindennapos hideg-meleg zuhany, a luffaszivacsos dörzsi és a tengeri só. Igyatok sok folyadékot (csalántea kiváló!) és mozogjatok naponta. Így van esély eltüntetni a göröngyöket…

  • Mse Tünde Én nagyon ki vagyok bukva emiatt. A két combom nagyon rusnya, bár van amikor halványodik de aztán újra blááááá. Szóval csalántea!? Vettem az adást!
  • Юдит Гураби finom reklám: van egy nagyon jó harisnya-cicanadrág kombó ami minimális mozgás mellett "lemasszírozza" a göböcskéket, és feszesíti a bőrt
  • Rita Szecskó Pont tegnap gondoltam rá, miközben próbáltam és megvettem egy szuper kis rövidnacit, erre vajon van-e valami tipped... Bár szerencsére most épp nincs mit eltüntetem, de a tippjeiddel remélem, meg is előzöm őket! Köszi!!!!
  • Hogyan legyek jó nő? Jó, hogy mondod Rita! Megelőzés!!!!Nagyon fontos dolog! Nem csak a narancsbőr kapcsán.. ráncok, bőr öregedés, bőr védelem stb.. mindenki vigyázzon magára, azok is akik olyan kis fiatalok még hogy csak legyintenek..
  • Hogyan legyek jó nő? a csalántea azért jó, mert szuper vértisztító, és a méregtelenítés fontos része a narancsbőr elleni harcnak.
    • Szilvia Jámbor Azt a harisnya-cicanaci kombót hol lehet beszerezni?
    • Tímea Nyilas :$:$ ÚÚÚTÁLOM... De ha már van, akkor vegyük fel vele a harcot... :))
    • Anikó Gelányi Az a baj sajnos, hogy ez nagyban típus kérdése. Vannak olyan vékonyka ismerőseim olyan narancsbőrrel mint a fene, és vannak olyan kis ducik is, akiknek olyan a bőre mint a babáké. Javítani lehet valamit rajta, de teljesen eltüntetni sosem.
    • Tímea Nyilas Sajnos ez így van...
    • Éva Biczó Egyet értek az előttem szólókkal,javítani lehet, de eltüntetni még a sebészkés sem tudja sajna...de sebaj csajok remélhetőleg nem csak ezt nézi rajtunk az erősebbik nem ;-))))
    • Dóra Fehér szerintem a pasik sokkal kevésbé veszik észre mint ahogy mi gondoljuk, meg hát mi látjuk minden nap a tükörben és sokkoljuk magunkat vele narancsbőr még eltüntethető, stria már nem. a soványnak meg azért lesz narancsbőremert lehet hogy alkatilag nem tud hízni de egészségtelen dolgokkal tömi magát és a sok cukortól meg sótól alakul ki, meg a kevés folyadékfogyasztástól
    • Hogyan legyek jó nő? Jól mondjátok lányok. Én is mindig ezt mondom (ha olyan levelet kapok, hogy szeretné valaki eltüntetni a narancsbőrt) hogy ezen már csak javítani lehet. Viszont sokat lehet szépíteni, ha odafigyel az ember arra hogy mit eszik, nem dohányzik, sportol és rengeteg vizet iszik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr995357045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása