júl
2
SIKK: A CSALÁN az egyik legerősebb vértisztító növény, ezért jól jöhet tisztítókúrák, böjtök idején. Teája élénkítő hatású, sok vitamint és ásványi anyagot (pl. vasat) tartalmaz. A szépségápolásban is komoly szerepe van a csalánnak. Leveleit leforrázva arcgőzöléshez használhatjuk (szépen összehúzza a tág pórusokat), míg a belőlük készült krém bőrtisztító (zsíros bőrre különösen jó). A csalán hatóanyagai serkentik a fejbőr vérellátását, így erősítik a hajhagymákat és gyorsabban nő tőle a haj (a boltokban csalánsampont is találsz, ha nincs kedved a főzettel bíbelődni).
Fénykép: SIKK: A CSALÁN az egyik legerősebb vértisztító növény, ezért jól jöhet tisztítókúrák, böjtök idején. Teája élénkítő hatású, sok vitamint és ásványi anyagot (pl. vasat) tartalmaz. A szépségápolásban is komoly szerepe van a csalánnak. Leveleit leforrázva arcgőzöléshez használhatjuk (szépen összehúzza a tág pórusokat), míg a belőlük készült krém bőrtisztító (zsíros bőrre különösen jó). A csalán hatóanyagai serkentik a fejbőr vérellátását, így erősítik a hajhagymákat és gyorsabban nő tőle a haj (a boltokban csalánsampont is találsz, ha nincs kedved a főzettel bíbelődni).
  • Ez 76 embernek tetszik.
  • Hogyan legyek jó nő? Ja azt kifelejtettem, hogy baromira csíp :)) Tiszta vörös a lábszáram meg karom, de megérte... már iszom is a teát!
    • Borbola Gyongyi Bizony,a csalansampon nagyon jo.En kiprobaltam mar tobbfelet,mindenfele neves markaju sampont,de vegul az egyszeru csalansampon mellett maradtam.
    • Csaba Sőreg akartam is mondani, miért nem egy jóféle melegítő alsóban nyomtad !
    • Hogyan legyek jó nő? igen, szerintem is finom...én most dobtam bele még egy kis citromfüvet is és így kifejezetten kellemes
      • Sylvia Kuhn vagy legalább a széléről szedted volna, nem egyenesen bele a közepébe
      • Tóth-Tatai Lilla de legalább nem leszel reumás állítólag arra jó a csaláncsípés
      • Hogyan legyek jó nő? a szélén nem voltak szépek... jó egy kicsit tudjátok, hogy szenvedni kell a szépségért ...
        • Csaba Sőreg na ja.. megyek is szenvedni.. kések alá fekszem !
        • Hogyan legyek jó nő? na az azért talán túlzás, inkább csapkodd meg te is magad csalánnal
          • Pop Tímea Erzsébet és még leves formájában is finom:)
          • Gréta Gombos Nóri, a családöblítőt te hogyan csinálnád?:) Azt tudtam hogy jó zsíros hajra, de hogy gyorsabban nő tőle a haj, azt eddig nem:) Egy ideje próbáltam rávenni magam, hogy elkészítsem, de nem igazán tudom hogyan kell:)
          • Hogyan legyek jó nő? semmi bonyolultság.. kb mint egy teát.. Forrásban lévő vízbe beledobsz egy nagy adag csalánt, vársz amíg elszíneződik a víz, meg kicsit hűl (nehogy leforrázd magad:). Leszűröd az egészet, hajat mosol majd a végén ráöntöd a főzetet (én még bele is szoktam dörzsölni az egészet a fejbőrömbe- tök klasszul felfrissülök tőle és kész
            • Gréta Gombos köszi, minél hamarabb ki is próbálom:)
            • Hogyan legyek jó nő? Én pont most végeztem vele, napon megszárítottam...hmm olyan puha és friss, IMÁDOM
              • -->

              A bejegyzés trackback címe:

              https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr345368911

              Kommentek:

              A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

              Nincsenek hozzászólások.