júl
5

SIKK: A CICKAFARK

Címkék: facebook sikk | Szerző: hogyanlegyekjónő | 12:17 pm
SIKK: A CICKAFARK egy olyan gyógynövény, amely nekünk, lányoknak nem hiányozhat az életünkből. Egy igazi „nőcis virág”: szabályozza a menstruációt, jó görcsök ellen és egyéb női problémák kezelésére. A tea szabályozza továbbá a veseműködést, megszünteti az étvágytalanságot, elmulasztja a puffadást. Tökéletes segítség frontok idején is, ha nagyon fáj a fejed. Ilyenkor a teát jó melegen kell kortyolgatni! A belső harmónia eléréséhez én ezt ajánlom, sok szeretettel
Fénykép: SIKK: A CICKAFARK egy olyan gyógynövény, amely nekünk, lányoknak nem hiányozhat az életünkből. Egy igazi „nőcis virág”: szabályozza a menstruációt, jó görcsök ellen és egyéb női problémák kezelésére. A tea szabályozza továbbá a veseműködést, megszünteti az étvágytalanságot, elmulasztja a puffadást. Tökéletes segítség frontok idején is, ha nagyon fáj a fejed.  Ilyenkor a teát jó melegen kell kortyolgatni! A belső harmónia eléréséhez én ezt ajánlom, sok szeretettel :)
  • Ez 100 embernek tetszik.
  • Brigitta Balogh fejfájásra is jó?! akkor ki is próbálom köszi Nóri
  • Gubits Kriszti ezt régóta használom és valóban egy nagyon jó növény....
  • Záhoczky Ráhel hű Nóri, most aztán olyan egészségesek leszünk ettől a sok gyógynövénytől, hogy csak na... de hol szedted össze ezeket?:)
  • Siklósi Zita én is használom "nőcis dolgokra", és szuper!
  • Korda Ágnes Én is csak dicsérni tudom
  • Hogyan legyek jó nő? Ráhel: A kertünk végében találtam az összes növényt de sajna ennyi volt a nyaralás, indulok vissza, szóval ZÁRUL NÓRA NÖVÉNYTÁRA (egy időre:)
    • Borbola Gyongyi Ne busulj,orulni kell minden kis szabadidonek,amit pihenessel lehet tolteni.Nekem sajna,ugy nez ki ugrik a szabadsagom iden nyaron....igy csak a hetvegeket tudom kihasznalni pihenesre....
    • Záhoczky Ráhel jó kis kertetek van..
    • Alexandra Pintér én szirupban szoktam szedni, de teaként utálom, mert szerintem szörnyű íze van
    • Hogyan legyek jó nő? nem annyira vészes azért szerintem mondjuk ízlések és pofonok.. az viszont tény, hogy nagyon jót tesz minden nőnek!!
      • Tamara Békési inni még nem ittam de cickafark olajat használtam már, tökéletes pl. gyantázás után érzékeny bőrűeknek
      • Szabó Nikolett Hát ezt feltétlenül ki kell próbálnom!!
      • Bernadett Bánszki Gyógynövényekről jut eszembe.Apukám csatlakozott a LifeCare-hez ,gyögynövény alapú bio kozmetikumok,táplálékkiegészítők illetve tisztítószerek vannak,nagyon jó termékek www.life-care.hu illetve én is adok bővebb felvilágosítást ha esetleg valakit érdekel.
      • Anikó Gelányi Bernadett ! Már próbáltam érdeklődni másnál a termékekkel kapcsolatban, de sosem kaptam választ ! Egyrészt érdekelne a csatlakozás is, de főként a natúr parfümök érdekelnének Köszi a választ!
        -->

        A bejegyzés trackback címe:

        https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr405368917

        Kommentek:

        A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

        Nincsenek hozzászólások.