júl
5
SIKK: A szemünk mellett a kezünk a második olyan testrészünk ami leghamarabb szembetűnik. Így aztán nagyon nem mindegy, hogy milyen állapotban van! Mivel naponta többször mosunk kezet így, könnyen kiszáradhat a bőrünk a sok szappantól meg víztől. A legjobb ha beszereztek egy pumpás ápoló kézkrémet, és napi rutinná válik, hogy: szappan, víz, törlés, egy nyomás krém. Néha pedig egy kis extra ápolás sem árt! Én azt szoktam csinálni, hogyha valamilyen finom, tápláló arcpakolást használok, akkor bekenem a kezemet is vele. Ha az arcomnak jó akkor a kézfejem is örül neki...
Fénykép: SIKK: A szemünk mellett a kezünk a második olyan testrészünk ami leghamarabb szembetűnik. Így aztán nagyon nem mindegy, hogy milyen állapotban van! Mivel naponta többször mosunk kezet így, könnyen kiszáradhat a bőrünk a sok szappantól meg víztől. A legjobb ha beszereztek egy pumpás ápoló kézkrémet, és napi rutinná válik, hogy: szappan, víz, törlés, egy nyomás krém. Néha pedig egy kis extra ápolás sem árt! Én azt szoktam csinálni, hogyha valamilyen finom, tápláló arcpakolást használok, akkor bekenem a kezemet is vele. Ha az arcomnak jó akkor a kézfejem is örül neki... :)
  • Ez 70 embernek tetszik.
  • Farkas Ágnes Sokszor hallom mindenhol: a testápoló a testre való, nem kézre és arcra. A kézkrém...... stb. Amit te írsz az felrúgja ezt a szabályt kicsit
  • Anikó Gelányi ha természetes alapanyagú szappant használunk, akkor nem szárad ki a kezünk (sem)
  • Kattra Márti Plusz hozzá egy tahitis olaj...Ugye Anikó? :))
  • Hogyan legyek jó nő? óó én nem veszem ezeket véresen komolyan... Jelenleg egy testre való krémet használok mindenhová és sosem volt szebb a bőröm.. Ha testápolót kenek, nem mosom le a kezemről azért mert oda kézkrémet akarok inkább kenni..
    • Farkas Ágnes Na ezzel én is igy vagyok S én sem veszem totál komolyan! Pl a kezemre esténként az éjszakai Olay krémből teszek:)
    • Hogyan legyek jó nő? Az is igaz hogy nem hiába vannak ezek külön kitalálva... Mondjuk egy kézkrémet nem kenegtnék az arcomra, ahogy szemránkrémet sem a lábfejemre.. Szóval azért ne mindent mindenhová, de amúgy meg van egy csomó olyan krém lásd NIVEA amit aztán oda kensz ahová akarsz, mindenhol örül neki a bőröd
      • Inez Adam B a bőrradírozás is kijut a kezeimnek, amikor az arcom kapja, nem mosom le a kezemről azt, ami rajta maradt a kezemen, miután az arcomat leradíroztam, hanem átdörzsölöm vele a kezeimet - nagyon hálásak érte
      • Márton Nagy Aranyér kenőcsöt szemre?
      • Hogyan legyek jó nő? az mehet csak ne bele!
        • Farkas Ágnes Nem szeretem a Niveát, de ez az én saját véleményem. Nálam a favorit az Olay (otthon sajnos nem lehet kapni, pedig mindent visz). Azt használom sok helyre, az arclemojoját pl testradírnak
        • Anikó Gelányi Igen Marta, ahogy mondod ! Amúgy meg kedves Lányok....nem véletlenül találták ki, a különböző helyre való krémeket. De ha pl. 100% tiszta shea vajat, vagy kakaó vajat használtok, akkor azt oda kenitek ahová akarjátok !
        • Hogyan legyek jó nő? hát ezt mondom én is
          • Molnár Vanessza Nóri,ha rólad szeretnénk többet megtudni pl életrajz vagy valami akkor hova kattintsunk? mert a www.noratakacs.com-on nincs ilyen jellegű dolog
          • Hogyan legyek jó nő? Rólaaam?? Hát mesélek én, csak eddig nem gondoltam hogy ez bárkit is érdekel
            2011. július 5., 14:36 -->

            A bejegyzés trackback címe:

            https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr465368945

            Kommentek:

            A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

            Nincsenek hozzászólások.