júl
26
SIKK: ma már mostam, főztem, takarítottam most ideje magammal is foglalkozni. Úgy tervezem, hogy este veszek egy jó kis fürdőt. Teletöltöm a kádat jó meleg vízzel, majd beleöntök 5-6 marék tengeri sót. Az ásványi anyagok relaxálják az izmokat, megnyugtatják a bőrt, miközben javítják természetes nedvességtartalmát. A tengeri só a bőrre dörzsölve eltávolítja az elhalt hámsejteket, használata után a bőr rugalmas és selymesen sima lesz. A kellemes illatról a levendula gondoskodik majd, amit tea formájában öntök a vízbe. Ez a kettő együtt a nyugalom és a feltöltődés párosa. Alig várom…
Fénykép: SIKK: ma már mostam, főztem, takarítottam most ideje magammal is foglalkozni. Úgy tervezem, hogy este veszek egy jó kis fürdőt. Teletöltöm a kádat jó meleg vízzel, majd beleöntök 5-6 marék tengeri sót. Az ásványi anyagok relaxálják az izmokat, megnyugtatják a bőrt, miközben javítják természetes nedvességtartalmát. A tengeri só a bőrre dörzsölve eltávolítja az elhalt hámsejteket, használata után a bőr rugalmas és selymesen sima lesz. A kellemes illatról a levendula gondoskodik majd, amit tea formájában öntök a vízbe. Ez a kettő együtt a nyugalom és a feltöltődés párosa. Alig várom…

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr635369038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása