júl
31
SIKK: Onichophagia- azaz körömrágás. Erről lesz ma szó. Kiskoromban én is rágtam a körmeimet, aztán elkezdtem aktívan rágózni és leszoktam. Nagyjából a körmeim formája is helyrejött, bár a jobb mutatóujjam körme azóta is viseli a fiatalkori bűnözésem következményeit. Azoknak akik még mindig rágcsálnak ajánlom a körömerősítő lakkokat, ugyanis ezek többségének keserű az íze, így hátha kevésbé lesz ínycsiklandozó. Vagy viseljetek kesztyűt 0-24 Veletek mi a helyzet? Rágtok vagy nem rágtok?
Fénykép: SIKK:  Onichophagia- azaz körömrágás. Erről lesz ma szó. Kiskoromban én is rágtam a körmeimet, aztán elkezdtem aktívan rágózni és leszoktam. Nagyjából a körmeim formája is helyrejött, bár a jobb mutatóujjam körme azóta is viseli a fiatalkori bűnözésem következményeit. Azoknak akik még mindig rágcsálnak ajánlom a körömerősítő lakkokat, ugyanis ezek többségének keserű az íze, így hátha kevésbé lesz ínycsiklandozó. Vagy viseljetek kesztyűt 0-24 :) Veletek mi a helyzet? Rágtok vagy nem rágtok?

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr785369786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása