aug
4
Tegnap vigyáztam az unokatesóm gyerekeire (szám szerint kettőre). Ma olyan izomlázam van, hogy legszívesebben meg sem moccannék. Kisgyerekes Jónők le a kalappal előttetek
  • Ez 94 embernek tetszik.
  • Sára Tóth és szerintem azok előtt is vegyük le a kalapot, akik rendszeresen vigyáznak a kistesókra... nekik is kijár az elismerés :)))
  • Zsuzsanna Bánó megmozgatják az embert az biztos:):):)
  • Hogyan legyek jó nő? Természetesen én mindenkinek adok képzeletben egy jónő jelvényt, rajta a felirat: Hős vagy
    • Sára Tóth a hős azért mintha túlzás lenne
    • Zsuzsanna Bánó :)meglehet szokni és élvezni is lehet aztán:):)
    • Hogyan legyek jó nő? Ja és megvilágosodtam tegnap: a bújócska mint játék azért alakul ki, mert akkor végre semmi dolga a felnőttnek csak nyugton ül fél percig és visszaszámol, aztán úgy tesz mintha keresne, de közben meg nem is. A legnyugodtabb 1 órám volt tegnap, aztán elfogytak a búvóhelyek...
    • Anikó Gelányi Előbb-utóbb elmúlik az izomláz, és hozzá szokunk a sok mozgáshoz. :)) Már-már furcsa, ha nincs velem a gyerek és leülhetek 5 percre nyugodtan.
      • Hogyan legyek jó nő? persze gondolom én, hogy anyaként ebbe belenő az ember. Viszont nekünk jóformán még gyerek sincs a családban tehát sosem babáztam..Elsőre klassz volt, de este mondjuk nem kellett altatni
      • Anikó Gelányi Akkor egy heti sport meg is volt. :)))))
      • Hogyan legyek jó nő? Nem is tudtam ANikó, hogy neked is vannak már gyerkeid
        • Anikó Gelányi Egy 4 éves lányom! De iszonyatos energiával rendelkezik. Nem is értem miért nem lehet belőle néha kivenni a Duracellt. Pedig néha jó lenne :-)))
        • Buczkó-Nagy Emese Az én lányom még csak 16 hónapos de az energia szintje minden nap 100%-on van.Estére ko vagyok
        • -->

          A bejegyzés trackback címe:

          https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr85370307

          Kommentek:

          A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

          Nincsenek hozzászólások.