aug
5
SIKK: Ma főtt kukorica volt a tízórai…A kukorica nagyon klassz vízhajtó, de gyulladásgátló hatása is van. Sok-sok A és B-vitamint tartalmaz valamint béta-karotint. A kozmetikában bőrnyugtató, revitalizáló, hidratáló és ránctalanítószerként használják. Egészséges, szépít és ráadásul szuper finom. Még Beni kutyánk is kifejezetten szerette rágcsálni.. Mais bitte!
Fénykép: SIKK: Ma főtt kukorica volt a tízórai…A kukorica nagyon klassz vízhajtó, de gyulladásgátló hatása is van. Sok-sok A és B-vitamint tartalmaz valamint béta-karotint. A kozmetikában bőrnyugtató, revitalizáló, hidratáló és ránctalanítószerként használják. Egészséges, szépít és ráadásul szuper finom. Még Beni kutyánk is kifejezetten szerette rágcsálni..:) Mais bitte!
  • Ez 168 embernek tetszik.
  • Ramóna Szabó íííííííímádom:)
  • Zsófi Gálik A kukorica nem hizlal?
  • Tóth Szimonetta mindjárt megyek én is eszek :)))
  • Katalin Füle Valamelyik nap én is ettem. Hármat be is tömtem, és majd kipukkadtam tőle! Nagyon finom volt!
  • Tóth Erika és hol a Beni kutyás rágcsálós fotó ???
  • Bernadett Boros puffaszt és hízlal.. :DD
  • Lilla Barcza Én is minimum 3-at meg tudok enni! Nagyon fini!
  • D Mészáros Zsuzsanna Nekem nem tartozik a kukorica a kedvenceim közé, de aki szereti annak váljon egészségére!:)
  • Hogyan legyek jó nő? Beni már nem él sajnos, de videóm van róla ahogy csócsálja a kukoricát letappancsolta a csövet és körberágta
  • Hogyan legyek jó nő? A háttérben azok nem virágládák hanem mécsestartók (azért ilyen kis lyukacsosak) még én csináltam tavaly
  • Hogyan legyek jó nő? ha hízlal hát hízlal... még mindig jobb ettől "elhízni" mint a kólától..egy két csőtől amúgy semmi baja nem lesz az embernek
  • Hogyan legyek jó nő? -->

    A bejegyzés trackback címe:

    https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr395370317

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.