aug
7
Egy kiadós pedikűr nem ártana...ezzel kezdem a mai szépségdélutánt, meg egy nagy alvással Ti?
  • Ez 36 embernek tetszik.
  • Sajtos Anna én délután esküvőre megyek, úgyhogy én most megpróbálom "kicsinosítani" magam egy kis világosszürke ruha, fehér kiegészítőkkel. Csak a sminkkel vagyok bajban... milyen szín illene ehhez a ruhához?
  • Tímea Kellerné Béres Csatlakozom az alváshoz én is!Jó pihenést neked!
  • Zsuzsi Nagy én takarítással
  • Katalin Füle Én pedig a pedikűrhöz csatlakoznék. Ilyen szép időben nincs kedvem aludni.
  • Hogyan legyek jó nő? Esküvőre szerintem az a szép ha az ember diszkréten csillog a háttérben, úgyis a menyasszony a lényeg Szóval semmi extra smink... Csinálj cicaszemet aztán kész. Alapozd le a szemhéjadat jól, aztán valami halvány barnás színnel (akár egy sötétebb púder is lehet) fesd ki a szemhéjadat. Aztán húzz tusvonalat! Szépen lassan, odafigyelve a szempillád tövébe húzz egy egyenes vonalat. A végét cicásan kunkorítsd ki. Alulra is húzz fekete szemcerkával egy vékony vonalat, amit maszatolj el fültisztítópálcikával majd fesd át ezt is a szemhéjporral, aztán szempillaspirál, szájfény, pirosító, csókolom
    • Barbara Farkas a vidi lemaradt https://www.youtube.com/watch?v=zupy7R4uR2g&feature=channel_video_title
      www.youtube.com
      A tutorial on how to achieve those seducing eyes we all crave for. Detailed step...Tovább
    • Hogyan legyek jó nő? No Anna lehet válogatni a sminkek közül, egy biztos: jó szórakozást Én megyek szundítok egyet, hmmm a vasárnapi szépítőalvásnál nincs is jobb
      • Évi Tájcsnek Oh Michelle, az én mentorom... Én is aludni fogok még, mert 2 hete van munkám, és még nem vagyok hozzászokva. Ráadásul tegnap még buliztunk is, úgyhogy eléggé zombi módban vagyok. És érzem, hogy az alkohol dehidratál jajjj
      • Barbara Farkas Én Michelletől tanulok mindent.... :))))
      • Sajtos Anna jajj dejóó Köszönöm a tippeket
      • Hogyan legyek jó nő? Kellene nekem egy kis helyzetjelentés... Milyen az idő Pesten? Holnap megyek vissza
        • -->

          A bejegyzés trackback címe:

          https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr155370334

          Kommentek:

          A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

          Nincsenek hozzászólások.