aug
27
SIKK: megettek a szúnyogok...egész nyáron alig találkoztam velük, erre tessék ma hajnalban arra keltem, hogy szétvakarom a karomat, lábamat és ami a legrosszabb a hátam közepébe is belcsíptek.grrrrr..hatásos házi módszernek bizonyult az ecetes borogatás (víz+ecet kombó). Vattával szépen beborogattam a viszkető részeket. Szódabikarbóna is jó erre a bajra (szódabikarbóna+kis víz=pépes állag) ezzel bekenjük a duzzanatot.Ha egyik sincs otthon, és speckó krém sincs, akkor az öreg hideg vizes borogatás is nagy segítség. Bármi jobb mint a viszketés
Fénykép: SIKK: megettek a szúnyogok...egész nyáron alig találkoztam velük, erre tessék ma hajnalban arra keltem, hogy szétvakarom a karomat, lábamat és ami a legrosszabb a hátam közepébe is belcsíptek.grrrrr..hatásos házi módszernek bizonyult az ecetes borogatás (víz+ecet kombó). Vattával szépen beborogattam a viszkető részeket. Szódabikarbóna is jó erre a bajra (szódabikarbóna+kis víz=pépes állag) ezzel bekenjük a duzzanatot.Ha egyik sincs otthon, és speckó krém sincs, akkor az öreg hideg vizes borogatás is nagy segítség. Bármi jobb mint a viszketés :)
  • Ez 64 embernek tetszik.
  • Beáta Kitti Barcza Húúú az a baj, hogy nekem szinte semmi se használ, csak a vakargatás :S Sajnos mindig elvakarom az összes csípést, de még a sebeket is. Tudom, hogy nem szabadna, de mit tegyek? Ahogy mondtad te is, bármi jobb, mint a viszketés
  • Hogyan legyek jó nő? tökre megértelek... reggel én is majdnem véresre kapartam a bőrömet kínomban...de aztán muszáj volt lebeszélni magam róla:) belegondoltam, hogy ezt egyszerűen nem tehetem meg és uralkodnom kell magamon. Felkeltem, beborogattam és mostmár okés a dolog...
  • Alexandra Domonkos Minket is összecsíptek este a csajokkal pizzázás közben.. Egyész reggel ment a vakarózás :"DD
  • Hogyan legyek jó nő? honnan jöttek ezek most elő???tényleg egész nyáron egy darab sem volt, most meg...
    • Beáta Kitti Barcza Igazság szerint engem főleg nyár elején, meg most csípkednek agyon. Valahogy mindig is megtaláltak
      Most meg szerintem a hirtelen jött nagy meleg lehet az oka, vagy ha nem...hát akkor nem tudom
    • Anikó Lelutz Én is pont arra ébredtem hajnalban ma, hogy vakarom a kézfejem, valami iszonyatos erővel :D:D Tényleg nem nagyon voltak eddig szúnyogok... Nekem ha teszek bele "X"-et egy darabig jó! És van 1-2 rovarcsípés elleni krém is, ami kiválóan hűsít, a legjobbat még Olaszországban vettük két éve.
    • Mária G. Oroszi Szódabikarbóna és ecet szerintem minden háztartásban van, nagyon jó ötlet, kipróbálom Engem hála istennek nem nagyon szeretnek a szúnyogok, de egyik éjjel megcsípték a talpam és tönkre tették az egész éjszakámat.
    • Hogyan legyek jó nő? huuhhh talpcsípés...alattomos mondjuk a hátam közepe sem volt szép tőlük, pont oda kívánom őket emiatt...
    • Krisztina Agócs Nóri, próbáljátok ki a fogkrémet, nagyon jó csípésre, és teljesen megszünteti azt a fránya viszkető érzést.
    • Hogyan legyek jó nő? jó ötlet! bár én már nem viszketek...de ha ma éjjel is betámadnak a kis piszkok rámegyek fogkrémmel