sze
3
Újból linkelem a mai videót.. ha valaki még nem látta volna, ne kelljen sokat keresgetnie... :)

http://www.life.hu/szepulj/20110901-hogyan-legyek-jo-no-igy-lesz-tokeletes-a-szemoldokod.html

  • Hetzer-Zsilka Zsuzsanna Ez a videó különösen jó ma, ugyanis épp ezen agyaltam reggel munkába menet, hogy hogyan lehetne szépíteni a szemöldököm, erre tessék, megkaptam :)))) Köszi! Azért az indiai módszerre is kíváncsi vagyok...
  • Horváth Linda Megérte várni még egy napot!!! Remélem sosem fogynak el a titkos praktikáid, mert mindegyik kincset ér!!! Köszi hogy vagy nekünk Nóri!!
  • Monika Szkotniczky Szia Nóri! Annyit kérdeznék ezzel a szemöldöktémával kapcsolatban, hogy van-e arra valami praktika, ha valakinek túl van szedve a szemöldöke? Köszi előre is a válaszodat
  • Hogyan legyek jó nő? háááát, vissza kell sajnos növeszteni, ami egy macerás procedúra... nekem is volt már ilyenben részem pár éve amikor nagyon felkapott lett a vastag szemöldök a modellek között...növesztgettem mert készültem Párizsba...erre egy fotózáson még itthon a sminkes meglátta és elkezdte kiszedni, mert milyen ronda már... Azt javaslom, hogy kenegesd ricinus olajjal, attól gyorsan nő a haj, a szempilla és a szemöldök is

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr635498287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása