sze
9

Zselés peeling? Apukám szokta mondogatni, amikor meglát arcpakolással a fejemen: "Lányom, te a kiskaput is felkennéd magadra!" Elnézve a mai témát, azt hiszem, igaza volt.

Zselatinból arcpakolást csinálni mókás mutatvány. Szeretek ilyesmivel pepecselni időnként, mert jólesik a bőrömnek, lelkemnek egyaránt.  Ha ezzel ti is így vagytok, akkor íme egy remek kis arcpeeling receptje:

  • Zsanett Papp Hát ez nagyon jó lett Ha nem fél 12 lenne akkor tuti nekiállnék kotyvasztani, de nem akarom felverni a családot, de holnap viszont kezelésbe veszem anyut és a nagyit, meg persze magamat is és beubizunk :)) Annyira bírom a stílusodat és annyi szuperjó használható ötletet adsz.... KÖSZI ÉRTE
  • Virág Tantos jó ez az egyre több bohóckodás
  • Rita Ötvös úgy érzem, holnap vennem kell egy ubit, meg persze zselatint... egyébként milyen gyakran érdemes arc peelinget használni?
  • Hogyan legyek jó nő? szerintem úgy kéthetente elég...
  • Rita Ötvös értem, köszönöm majd jelentkezem, hogy milyen volt a peeling
  • Edina Pál ezt én is kipróbálom még a héten
  • Mezei Alexandra ez nagyon jól hangzik, én is kipróbálom
  • Teréz Köbli wáááhh ez nagyon jó kis móka lehet leszedni .. Köszike szépen Jónő edzőnk
  • Annamária Püski Én mindig is imádtam az ilyen maszkokat, úgyhogy ezt is használni fogom.
  • Katalin Szász ez annyira jó hogy nem igaz áá ez tetszik
  • Szilvia Fábján nekem nem adja ki a videot =((((
  • Krisztina Varannai áá ez nagyon jóóóó!! engem megint meggyőztél! ma neki is látok
  • Andrea Bozóki Nagyon tetszik, bizti kipróbálom
  • Kattra Márti Nem lehetne még egy videot linkelni nekünk? Ez csak 4 perc volt... Megszoktam a majdnem 10 perces hosszúságú videokat, és most ez olyan, mintha csak egy fél tábla csokit kaptam volna ajándékba, amit be kéne osztanom egy egész hétre.
    De azért tetszett, holnap tuti megcsinálom. :))
    • Tímea Nyilas Szerintem újra ívelek egyet a szemöldökömön, de csak is FEKETE szemceruzával... Közben feldobom ezt a maszkot, és a végére úgy fogok kinézni mint egy Ogre Csinálok majd fotót... szilveszter

      A bejegyzés trackback címe:

      https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr375366297

      Kommentek:

      A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

      Nincsenek hozzászólások.