okt
13
SIKK: „ szél szalad ide oda, reszket a galagonya…” na ezt éreztem én is ezen az őszi éjjelen. Nem tudom hogyan, de sikerült megfáznom máris. Ideje inni egy kis csipkebogyóteát! A csipkebogyó fő jósága, hogy az egyik legtöbb C-vitamint tartalmazó növény. Érdemes most gyűjtögetni a növényből, ugyanis ha jönnek az első fagyok a bogyó megpuhul és veszít az értékes összetevőkből. A belőle készült tea kiváló immunerősítő, hamar elbánik a náthával. A belőle sajtolt olaj pedig mi mindenre jó! Feszesíti a dekoltázst, puhítja az ajkakat, E-vitamin tartalmának köszönhetően pedig ránctalanít, erősíti a hajszálereket és lassítja a bőr öregedését. Csodaszer én mondom
Fénykép: SIKK: „ szél szalad ide oda, reszket a galagonya…” na ezt éreztem én is ezen az őszi éjjelen. Nem tudom hogyan, de sikerült megfáznom máris. Ideje inni egy kis csipkebogyóteát! A csipkebogyó fő jósága, hogy az egyik legtöbb C-vitamint tartalmazó növény. Érdemes most gyűjtögetni a növényből, ugyanis ha jönnek az első fagyok a bogyó megpuhul és veszít az értékes összetevőkből. A belőle készült tea kiváló immunerősítő, hamar elbánik a náthával. A belőle sajtolt olaj pedig mi mindenre jó! Feszesíti a dekoltázst, puhítja az ajkakat, E-vitamin tartalmának köszönhetően pedig ránctalanít, erősíti a hajszálereket és lassítja a bőr öregedését. Csodaszer én mondom :)
  • Ez 113 embernek tetszik.
  • Nagyné Cserna Csilla jobbulást és igyál kamilla teát is!
  • Zita Rita Magdus A csipkebogyót hideg vízben szoktam áztatni egy napig. Így nem veszíti el az értékes C-vitamin tartalmát.
  • Biró Barbara A csipkebogyó teát én vedeltem egész héten. Hétfön még semmi bajom nem volt, keddem meg alig bírtam bemenni az egyetemre... Nem szeretem az öszt! Bár az új csizmám vígasztal egy kicsit
  • Biró Barbara Jobbulást és éljen a csipkebogyesz
  • Tímea Nyilas Gyógyulj meg nekem Nóriiii :$ :)))
  • Hogyan legyek jó nő? engem meg a kabátaim vigasztalnak egy kicsit..
  • Hogyan legyek jó nő? jajj hát persze, hogy meggyógyulok: holnap péntek a mi napunk..semmi kedvem végigszipogni
    • Huszta Judit ha nem lenne elég még egy kis kasvirág kivonatot is, nekem mindig beválik, na meg a jó öreg hársfa tea sok-sok mézzel és citrommal, kedden este még megfázva, szerda este már vidáman
    • Orsolya Ozsvárt Jobbulást kívánok Nóri!!
    • Zita Rita Magdus A hársfa tea a másik kedvencem
    • Inez Adam B Gyógyulj meg, Nóra!
    • Hogyan legyek jó nő? Na akkor már ketten vagyunk
      • Ritlinger Erika -->

        A bejegyzés trackback címe:

        https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr235387226

        Kommentek:

        A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

        Nincsenek hozzászólások.