dec
5
Ho-ho-hóó :) Nézzétek hozzám már megjött a Mikulás! Köszönöm neki, hogy sosem felejt el, és a kiskrampusznak is (aki kísértetiesen hasonlít a húgomra:) hogy elhozta a csomagot ;) Puszi nekik és nagy ölelés! :))
Fénykép: Ho-ho-hóó :) Nézzétek hozzám már megjött a Mikulás! Köszönöm neki, hogy sosem felejt el, és a kiskrampusznak is (aki kísértetiesen hasonlít a húgomra:) hogy elhozta a csomagot ;) Puszi nekik és nagy ölelés! :))


  • Diána Burgundi Hozzám is már megjött a Mikulás! Hozott sok finom csokit! És én is megleptem a szüleimet 1-1csomaggal!
  • Diána Annus Mi egyik évben öcsémmel nem kaptunk, addig rendszeres volt hogy mikulás reggelén egy szaloncukor volt a csizmánkban (na meg persze csomagot is kaptunk) és teljesen meg voltunk sértődve hogy anya azt gondolta hogy mi már nagyok vagyunk és nekünk ilyen már nem jár azóta újra van csomag xD
  • Anikó Gelányi mi is még a mai napig kapunk csomagot a Szüleimtől
  • Tímea Nyilas Én még nem kaptam semmit... :))) Nagyon kedves kis csomag Nóri
  • Ani Szalai De édesek!!! Sajnos az én kis testvérkéim igen messze vannak,de gondolatban teletömöm a csizmájukat!!
  • Dóra Kinál Nagyon cuki kis csomag!
  • Nikolett Mender Boldog Mikulást Nóri! (és persze mindenkinek)
  • Julcsi Szabó Néztem reggel a Mokkát... D-i Tibibácsi volt a mikulás és élő adásban levette a szakállát meg a sapkáját, felfedte magát. Nekem ez akkora csalódás volt :S
  • Julcsi Szabó És igen, ott voltak a kicsi gyerekek, aki még olyan korban vannak, akik hisznek a Mikulásban... Ezért volt csalódás
  • Kovács Apollónia Biztos valami jó kis arcrafelkenhetőnekvalótrutyi van benne :)))))
  • Ánik Edit Én most nagyon irigylem azokat az anyukákat, akik csomagot tudtak adni a gyermekeiknek. Nagyfiam külföldön dolgozik, évente csak egyszer tud hazajönni, lánykám pedig néhány hónapja Budapestre ment dolgozni és nagyon ritkán tud hazajönni. Úgyhogy most a cipőcskéjébe nem tudtam meglepit készíteni. Kérem a Mikulást, ha a Nyugati pu melletti nagy bevközpontba szerzi be a többi ajándékot, látogassa őt meg:)
  • Hogyan legyek jó nő? én szívesen megteszem helyette, csak adj meg pontosabb koordinátákat email-ben... de csitt, ne szólj neki, hogy megyek!
  • Ánik Edit Köszönöm Nóri, írtam emilkét! Most bőgéssel kezdem a napot, de ezek az öröm könnyel!:)
  • Fapál Natalie De aranyosak vagytok. Veszprémbe nem jössz Nóri?:))
  • Fapál Natalie Majd ha lehet, írd meg, hogy reagált Edit lánya. Ez tényleg nagyon kedves. Dejóóó:)
  • Kovács Apollónia Jujjj de jó!Várjuk a fejleményeket és szurkolunk Editnek!
    -->

    A bejegyzés trackback címe:

    https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr134988190

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.