jan
19

Pontosan két éve költöztem be a lakásomba. Miután átvettem a kulcsokat, körbenéztem az üres szobában, mosolyogtam, becsuktam az ajtót és elindultam vásárolni. Az egy nagyon szép nap volt.

Vettem kést, kanalat, tányérokat, poharakat, szekrényt, törölközőt és egy virágot: Verust, az aloe verát. Hamarabb volt növényem, mint bármilyen emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszerem a lakásban. Azóta nevelgetem, szüretelgetem szeretettel. Az egyik legjobb segítőtársam: ott van, ha megégetem magam, ha meghorzsolom a kezemet, ha irritált az arcom, vagy ha egyszerűen csak szeretnék egy kicsit szépülni. Az aloe vera egy igazi csoda!

 


 




A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr245048798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása