jan
20

SIKK: Ma ilyesmi ruha van rajtam... Meglehetősen csinos szett és mennyire praktikus! Ha leveszem a sálat, a nagy táskát kicserélem kicsire, a csizmát pedig egy alkalmi cipőre máris készen állok az esti bulira! 
Tetszik ·  · Megosztom
  • Ez 385 embernek tetszik.
  • Andrea Androwes ez nagyon csini!
  • Emese Tánczos Olyan napszemcsi nekem is kéne. 
    Plusz a fülbevaló nagyon csinos. 
  • Fidler Anita Tényleg szuper cucc, ahogy van az egész jöhetne! 
  • Zsófia Rábavölgyi Nekem a felső nagyon tetszik!:) Hol lehet ehhez hasonlót találni?
  • Csilla Németh A Sugarbirdnél vannak hasonló felsők 
  • Hogyan legyek jó nő? Igazából szerintem bárhol azok közül az üzletek közül, amiket plázákban találsz...csak ezek azok a felsők, amik mellett nem állsz meg, mert általában az ömlesztett fogason vannak, sok színben...  Na ott kel körülnézni 
  • Zsófia Rábavölgyi ezentúl jobban figyelek majd:) köszi!
  • Renáta Roják ma én is hasonló szettben megyek bulizni:)
  • Dankó Ildikó Zsófi a Stradivarius-ban láttam hasonlót, csak annak az alja nem ennyire bő, de az ujja meg a többi része igen  Nekem van pink meg fekete :))
  • Aliz Pethe Háháááá nekem is ilyen fülbim van!:P;)
    • Orsi Loreley Vincze Mondjuk ez jól áll annak,akinek olyan cérnacombjai vannak,hogy rámegy ez a gatya...
    • Miklós Beáta Tóth Rolandné Nagyon tetszik. Kár, hogy én soha nem mernék ilyen szűk farmert viselni. 
    • -->

      A bejegyzés trackback címe:

      https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr715499050

      Kommentek:

      A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

      Nincsenek hozzászólások.