feb
28

Ugyan még nincs éjfél de úgy gondoltam, hogy már most lezárom a kérdést a lájkolós játékok ügyében (többek között azért is, mert nagyon álmos vagyok és lehet elalszom addig :) 150 IGEN és 900 NEM szavazattal (ami éjfélig már nem igen változna) ma eldöntöttétek, hogy az oldalon többé nem szeretnétek versenyre hívó linkeket látni. Én a döntéseteket tudomásul veszem. HÁROM DOLGOT VISZONT MONDANÉK: 1. azokat a játékokat, ahol közös összefogásra van TÉNYLEGESEN NAGY SZÜKSÉG továbbra is támogatom. Mit értek ez alatt? Ha állatmenhely megsegítéséről van szó, adományt gyűjtünk rászorulóknak...stb. Ha valaki tud ilyenről, nyugodtan írjon nekem és majd megbeszéljük. 2. próbálkoztunk ma többekkel kitalálni valami alternatív megoldást.. egy aloldalt vagy ilyesmit, ahová mégis ki lehetne rakni a linkeket, de az a helyzet lányok őszintén, hogy ebbe nem szeretnék belemenni. A facebook szabályzata elég szigorú (benne van pl, hogy nyereménnyel nem csábíthatsz embereket az oldalra, mert törölnek...szóval ezeket a versenyeket sem értem amúgy..mind1) 3. elég rossz hangulatú nap volt a mai. Láttam, hogy nagyon odamondtátok egymásnak, feszültek az ellentétek. Szomorú voltam miatta. Az a 150 Jónő, aki igennel szavazott nagyon aranyos, kedves, jószívű. Ahogy a többi 900 lány is! Nem rosszindulatból szeretnék eltüntetni a lájkolos kéréseket, hanem azért mert ez az oldal nem erről szól. Ebben igazat adok nekik, a másik oldalnak pedig abban, hogy azért vagyunk, hogy segítsünk egymásnak. A kérdés eldőlt viszont, úgyhogy szeretném ha megbékélnétek lányok és visszatérne az élet az eddigi kerékvágásba. Továbbra is segítünk egymásnak, nagyszerű ötletekkel, tippekkel, receptekkel :) Ahogy mindig is! A SZAVAZÓS JÁTÉKOKAT VISZONT MÁTÓL BESZÜNTETEM! Köszi a figyelmet! Nóra


  • Mile Evelin Kitti Én nem szavaztam, nem tudtam hol kell. Én teljesen egyetértek azzal, ha valaki szavazatot gyűjt, óriási célok tudnak teljesülni egy lájk miatt, tapasztaltam. A másik ( ha mondhatok véleményt) engem annyira zavar hogy állandóan képeket raknak ki szobákról, sütikről, házakról, virágokról stb. Olyan jó lenne ha értelmes dolgokról szólna az oldal, tanácsok kérése, segítségek stb. Úgy szeretem olvasgatni amikor valaki megkérdez minket, jónőket hogy erről-arról mi a véleménye, és olvasgatom a sok tanácsot, ezeket szeretem. Aztán fél óráig viszem lefele mert valaki kirakott 20 értelmetlen, az oldal lényegéhez nem illő képet
  • Eszti Gál egyet értek Evelinnel a képek miatt, tényleg zavaró, hogy egymás után rakják fel őket...
  • Judit Bozsoki A képfelrakosgatáshoz annyit szerintem hogy az nembaj ha valaki tesz fel képet, de az akkor szóljon is valamiről.Szerintem jó látni ha valakinek szépen sikerül az új frizurája, sminkje, sütije, kreatívkodása stb. az üres, semmitmondó képeket énsem szeretem.
  • Hogyan legyek jó nő? Lányok, ahogy írtam már: szeretném ha visszaállna a rend. Kérlek ne indítsatok el egy újabb lavinát! A képek engem egyáltalán nem zavarnak. Ha valaki kirak egy képet, azt azért teszi mert számára az fontos, vagy meg akarja mutatni mit alkotott, mire vágyik, mi inspirálja. Mi ezzel a baj? Mert szerintem ha már ezt is beszabályozom, ülhetek itt magamban és beszélgethetek magammal a végén. Ezt meg nem szeretném...
  • Barnák Ildi És lehetne aloldalt csinálni a JÓNŐS dolgoknak? Pl Hajápolás,bőr,köröm,smink,étel,kreatív dolgok stb? Csak mert szerintem nem azért volt nehéz megtalálni bármit is,mert volt aki reklámozott,hanem mert annyian írunk ide ömlesztve,hogy nincs rendszere és jobb lenne csoportosítani a jónő tudásokat:) így aki új pl,rögtön megtalálná a hajápolásnál a ricinusolajat,nem kellene visszagörgetnie reménytelenül,vagy megkérdezni ezredik alkalommal is Csak egy ötlet..
  • Eszti Gál bocsánat, én nem azokra a képekre értettem, ahol egy saját készítésű smink, frizura, süti stb van,hanem egy számunkra semmit mondó képre pl: egy fürdőszoba, konyha stb.én ilyeneket soha nem raknék fel, nem is raktam,nem is fogok.ne haragudjatok meg, de ez az oldal azért van, hogy Hogyan legyünk Jó Nők!egy szép fürdőszobától nem leszek az...
  • Hogyan legyek jó nő? Hát ha valaki elmondja nekem hogyan kell olyat csinálni, vagy mutat egy olyan oldalt, ahol van ilyen (hogy legalább lássam mifánterem a cucc) akkor elgondolkozom rajta. Viszont úgy hiszem nem szeretném szétszabdalni az oldalt, akkor szétválik a társaság is...
  • Eszti Gál szerintem ez az oldal úgy szuper ahogy van! maradjunk az oldal témájánál, és nem lesz gond:) és szeretem olvasgatni, amikor 1-1 JóNő leírja sikerélményét, kérdése van vmivel kapcsolatban, de ezek a lájkolós dolgok, meg ezek a millió semmit mondó képek...ezeket ne légyszi
  • Orsolya Anna Papp jobb ez az oldal így egyben, ám engem is zavarnak a semmit mondó képek...a szavazősokról meg...valamit ki kell találni, hogy mindenkinek jó legyen...mondjuk Nóri, nyithatnál egy mappát, mint a képeknek és oda csak te töltenéd fel azokat a szavazós játékokat, amiket megenegdsz, aki szavazni akar, belemegy a mappába és szépen végig szavazgatja, amit úgy gondol...de ez csak egy ötlet:))
  • Papp Andrea szerintem jó látni más ízlését egy fürdőszoba képen keresztül..
  • Erika Lovász Szerintem most már tényleg csak élvezni kéne az oldal adta lehetőségeket: hasznos tanácsokat, trükköket, 1-1 szépnek ítélt fotót, mely jobb kedvre derít, inspirál, vagy egyszerűen csak jó ránézni, mert csodaszép, örülni a jó kis recepteknek, a sok közös témának stb! Örülhetünk, hogy van egy ilyen oldal, ahol mindenki saját magát adhatja és elfogadásra találhat! Ennyit szerettem volna csak....
  • Hogyan legyek jó nő? Nem lehet Orsi, mert nem kockáztatom az oldalt. Ezek a versenyek, amikre jelentkeztek (ahogy írtam is fentebb) eleve nem is értem hogyan létezhetnek...elvileg tilos nyereménnyel az oldaladra csábítani az embereket. Simán törölhetik az oldaladat érte, szó nélkül. Gondolom annak még kevésbé örülnének ha létrehoznék egy olyan oldalt, ahol lájkolgatunk össze-vissza. Nem kockáztatom a Jónő oldalt ezért.
    • Orsolya Anna Papp ááh...nah így már értem...hát akkor nem tudom...:S de biztos találunk olyan megoldást, ami mindenkinek jó, hisz Jó nők vagyunk!:))

      A bejegyzés trackback címe:

      https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr434993843

      Kommentek:

      A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

      Nincsenek hozzászólások.