feb
28

Ugyan még nincs éjfél de úgy gondoltam, hogy már most lezárom a kérdést a lájkolós játékok ügyében (többek között azért is, mert nagyon álmos vagyok és lehet elalszom addig :) 150 IGEN és 900 NEM szavazattal (ami éjfélig már nem igen változna) ma eldöntöttétek, hogy az oldalon többé nem szeretnétek versenyre hívó linkeket látni. Én a döntéseteket tudomásul veszem. HÁROM DOLGOT VISZONT MONDANÉK: 1. azokat a játékokat, ahol közös összefogásra van TÉNYLEGESEN NAGY SZÜKSÉG továbbra is támogatom. Mit értek ez alatt? Ha állatmenhely megsegítéséről van szó, adományt gyűjtünk rászorulóknak...stb. Ha valaki tud ilyenről, nyugodtan írjon nekem és majd megbeszéljük. 2. próbálkoztunk ma többekkel kitalálni valami alternatív megoldást.. egy aloldalt vagy ilyesmit, ahová mégis ki lehetne rakni a linkeket, de az a helyzet lányok őszintén, hogy ebbe nem szeretnék belemenni. A facebook szabályzata elég szigorú (benne van pl, hogy nyereménnyel nem csábíthatsz embereket az oldalra, mert törölnek...szóval ezeket a versenyeket sem értem amúgy..mind1) 3. elég rossz hangulatú nap volt a mai. Láttam, hogy nagyon odamondtátok egymásnak, feszültek az ellentétek. Szomorú voltam miatta. Az a 150 Jónő, aki igennel szavazott nagyon aranyos, kedves, jószívű. Ahogy a többi 900 lány is! Nem rosszindulatból szeretnék eltüntetni a lájkolos kéréseket, hanem azért mert ez az oldal nem erről szól. Ebben igazat adok nekik, a másik oldalnak pedig abban, hogy azért vagyunk, hogy segítsünk egymásnak. A kérdés eldőlt viszont, úgyhogy szeretném ha megbékélnétek lányok és visszatérne az élet az eddigi kerékvágásba. Továbbra is segítünk egymásnak, nagyszerű ötletekkel, tippekkel, receptekkel :) Ahogy mindig is! A SZAVAZÓS JÁTÉKOKAT VISZONT MÁTÓL BESZÜNTETEM! Köszi a figyelmet! Nóra


  • Julianna Mártonné Paragi Nóri minden elismerésem!!! Mondogatták egymásnak a lányok, próbáltam a szeretettel jönni, de a végső döntést Te hoztad és Neked kellet kimondani! Ma egy ilyen nap volt, holnap majd lesz jobb és vidámabb! Ebből is tanultunk!
  • Gabriella Révy Nórika ez az oldal úgy jó ahogy van! Köszönet érte, hogy szervezed! Millió millió puszi!
  • Hogyan legyek jó nő? Eszti: a képek mindig hordoznak magukban valamit. És sosem tudod kinek okoz örömet: pl inspirációt kap egy új falszínhez, vagy új csempékhez, esetleg megtetszik neki a stílus...és igenis, szerintem attól jobb nő tud lenni valaki, akinek klasszul, hangulatosan van berendezve a lakása. Lehet pont egy képtől kapsz ötletet...mi ezzel a baj?? Nem értem..A jónőség nem csak abból áll, hogy kenegetjük magunkat, hanem abból is, hogy formálódik az ízlésünk. ÉN SZERETEM NÉZNI A KÉPEITEKET, MERT ABBÓL TUDOM MEG KIK VAGYTOK, MILYEN AZ ÍZLÉSETEK, MIT GONDOLTOK A VILÁGRÓL. Nekem ez fontos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr934993854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása