már
1

SIKK: nem halogathatom tovább: takarítanom kell, mosni és bevásárolni. Sürgősen :) A hűtőm kong az ürességtől, a lakás meg mászik...postára is kell mennem, meg pékségbe..hm, az már a jó része a dolognak:) Szeretem a pékséget, olyan csodás az illata...Nyugtassatok meg, hogy nem vagyok egyedül, más is szorgoskodik ma?:)) Puszi, Nóra


  • Orsolya Ozsvárt én már voltam postán, mindjárt indulok futni és délután megy majd a mosás futam :)) nagyon szuper tavaszi idő van kint, még a levegőnek is más illata van :))
  • Péter Vivien Ma minden Jónő szorgoskodik!
    Szippantsatok egyet a tavaszból bármerre is jártok!
  • Vilina Krisztina hm...nyitásra mentem egy boltba, hogy megszerezzek egy H2O-s uzsonnás dobozt!Nagyon fontos volt! és amint látom minden JÓ NŐ-nek ugyanaz a dolga [állandóan :)) ]: takarítás! Csatlakozom a JÓ takarítóNŐkhöz, aztán babázom a 9 hónapos kiscsajommal, majd megyünk a nagylányért, megnézzük mit alkotott a suliban :)))
  • Erica Engi megnyugtatlak ez így van nálunk is, csak annyi különbséggel, hogy mellettem még van két pici gyermek, több funkcióra kell kapcsolni magam.
  • Kovács Apollónia meló, meló és meló, estig
  • Takacs Boglarka én ma reggel még beszaladtam egy kis dolgozásra, mert tegnap nem tudtam mindent elintézni, de utána gyalog sétáltam haza ebben a szép napos időben, és feltöltődtem a tavaszi illatokkal, napfürdőztettem az arcomat és most lustázom egy kicsit.szerencsére nem kell ma főznöm, délután a gangon rendezem a virágok helyét, aztán kávécska és süti a kedvenc helyemen -kár hogy nem írhatom meg, melyik az :(- de tudom, mindannyiunknak megvan a maga kedves sütis-kávézós lelőhelye :DDD
  • Julianna Mártonné Paragi A nappali függönye a gépben, míg az tisztul, a gyerekekkel az udvarra mentünk ki. Ők játszottak, én meg összegereblyéztem a hó alól előbújó megszáradt faleveleket. Na és még ezután jön az ablak, Vandusom 1 körül jön haza a suliból, utána tanulunk. Lehet kicsit sokat terveztem ma????:))))
  • Przybytek Andi Én lecsutakoltam a vajszínű kanapénkat, aztán most összedobok egy kis halas ebédet,amit tegnap láttam a tv-ben a műsorvezetőből szakáccsá (?) avanzsált receptje szerint, aztán az 5 hós fiammal kimegyünk az erkélyre a napsütésbe, ő durmolni fog, én meg elkezdek egy jó kis könyvet
  • Szilvia Telek Juliiiiiiiiiiiiiiiiiiii te se I..-zàl, mert megharaplak!!!!!!!!!!!!:)
  • Hogyan legyek jó nő? Julianna Mártonné Paragi : csitt, nekem is a szívem csücske de nem mondjuk ki a nevét :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr414995058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása