már
3

Oooo baj van lányok :(( március végén átállítja a facebook az oldalt (ha akarom ha nem) erre az idővonalas kinézetre...küldtek most nekem egy lehetőséget, hogy próbáljam meg hogyan néz majd ki az oldal és full zagyva, nem láttam át semmit...mi lesz így??:( nagyon elkeseredtem...

  • Diána Burgundi Először én se értettem, de most már átlátom! Amúgy az oldalaknál majd lehet küldeni üzenetet és vissza lehet nézni az 1. posztot is akár!
  • Fekete Mamba Sajnos így van ez a most,állandóan újítani,frissíteni kell,hogy lépést tudjunk tartani rohanó világunkkal.Sajnos manapság nem becsülik a régi jól bevált értékes dolgokat,sok feledésbe vész.A legnagyobb baj az újjal,hogy rengeteg időt,és energiát vesz el az életünkből,pedig az idő az a valami,ami egyszer csak elfogy...
  • Takács Kinga de ez milyen, hogy nincs választás, akár tetszik, akár nem szokd meg? nekem sem tetszik..
  • Mercédesz Tar Sajnos szépen lassan mindenkiét át állítja a facebook az idővonalra... de nem értem miért? Nekem nem tetszik, nem lehet át látni az egészet... Meg amúgy is hülyeségnek tartom, alig lehet rajta valamit is vissza keresni... Ezért nem szeretem a facebookot, mert ha valamit újítanak, akkor mindenkiét át állítják, és sokszor az újítás egy nagy kalap sz*r...
  • Marianna Daru Ne keseredj el!Nekem is idővonalas oldalam van.Először én sem vágtam semmit,de belejöttem,és most már a régi oldal zavarna!Sajnos minden újítással így van.Emlékezetek az iwiw újításra,mennyien tiltakoztunk ellene,és csak megmaradt,És belejöttünk,mint kiskutya az ugatásba! :!Ja és a kérdésedre a válasz a kezdőlapon a többiek bejegyzései ugyan úgy megtalálhatóak,mint ahogy a Te bejegyzéseid is nekem,és csak azt osztom meg az idővonalamon ami teszik bármiből is.És itt is be tudod jelölni,hogy a megosztás publikus legyen vagy csak az ismerőseid lássák!Fel a fejjel!:))))
  • Bényi Daniella ÁÁ... Ez tényleg nem egy jó hír. Én sem szeretem az idővonalat, ismerőseimnek van, de nem tudom követni én sem. Pedig ez így olyan klassz... Nem értem miért kell ráerőltetni mindenkire. De ez van. Majd megszokjuk. Szerencsére addig azért még van egy kis időnk, használjuk ki.
  • Hogyan legyek jó nő? Viszont már most változott vmi, lehet nekem pl levelet írni ide Eddig ez nem volt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr824995606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása