júl
23

Volt már modell és időjárás-jelentő, cikkeket ír és műsort vezet. Takács Nóra legújabb ötlete egy notesz, amiben a természetes szépség nagyköveteként tanácsol, hogyan legyünk jó nők. Az interneten indult villanás mára mozgalom lett. A titok nyitja Nóra, aki természetesen jó nő.

– Akkor milyen is a jó nő?

 

– A jó nő azon túl, hogy ápolt, csinos, szerintem attól jó nő, ha van valami olyan trükkje, aminek segítségével bármilyen életszituációban kivágja magát szorult helyzetéből, vagy meglepheti a partnerét. Egy jó nő például képes arra, hogy estélyi ruhává alakítson át egy férfipólót. Egy kevésbé extrém példával élve, nem árt, ha tud főzni. Manapság ez egyre kevésbé divat, ami szerintem ciki. A „jónőség” számomra összetett fogalom és egyfajta életforma, amihez legnagyobb örömömre egyre többen csatlakoznak. A külsőségek mellett a belső legalább olyan fontos és az is ápolást igényel. A jónőség lelki oldalát a közösségi oldalon tudjuk megélni, az az a fórum, ahol gondok, bánatok, örömök előkerülnek.

 

– Milyen életmóddal jár a jónőség?

 

– A kapott külső adottságainkra azzal, ahogy élünk hatással lehetünk. Javíthatunk és ronthatunk is rajta. Sajnos nem tartunk ott mentalitásban, hogy egészségtudatosan vásároljunk, étkezzünk, sportoljunk, aludjunk. Ha az életmódunkkal ártunk, akkor a hűtőt is magunkra kenhetjük, nem érünk el hatást. Minden összefügg mindennel, ha egészségesen étkezünk, lesz energiánk sportolni. Ha rendszeresen mozgunk, a sport hatására boldogabbnak érezzük magunkat. Aki boldog, az a szép dolgokat veszi észre az életben és önmagán is.

 

– Mit mentett át a modellszakmából?

 

– A munka iránti alázatot. Olyan jó alapot adott, hogy függetlenül a napi hangulattól, bajoktól és problémáktól, nem szabad nyafogni – ha tíz ember dolgozik azon, hogy sminkem, ruhám, frizurám legyen a fotózáshoz, akkor nem engedhetem meg, hogy látszódjon rajtam a legkisebb gond is. Megtanultam, hogy mások munkáját nem akadályozhatom, befolyásolhatom az esetleges rossz hangulatommal.

 

– Milyennek látja a magyar nőket? Nem lehet, hogy túl sokan elhiszik magukról hogy jó nők?

 

– De. Én is látok elrettentő példákat, és nem is kell messze menni. A mai napig rá tudok csodálkozni arra, hogy a szilikonpánt túlél generációkat, és hordják. És ez csak egy dolog. Sok nő rossz önértékeléssel és hibás testképpel olyan ruhákat választ, ami nem elfedi, hanem kiemeli a hibáit.

 

– Kik a követői?

 

– Nyilván a saját korosztályom, a 20-30 évesek problémáit értem meg és érzem át leginkább. Igyekszem praktikus életvezetési és szépségápolási tanácsokkal segíteni a lányokat, és közérthetően, vonzó formában megadni a választ az olyan, minden nőt foglalkoztató kérdésekre, mint például hogyan kell otthon begöndöríteni a hajunkat, megcsinálni magunknak a tökéletes sminket. Máskor az egészséges táplálkozással vagy éppen a sportolással kapcsolatban adok ötleteket.

 

– Milyen rendszerező elvvel dolgozik. Mitől függ, hogy éppen mi kerül terítékre?

 

– A saját személyes tapasztalataimon túl azok a gyakorlati kérdések inspirálnak, amelyeket a nézőimtől és a műsorhoz kapcsolódó közösségi oldal olvasóitól kapok. Úgy vettem észre, hogy van egy hatalmas női réteg ma Magyarországon, amelynek szüksége van útmutatásra, mivel alapvetően fontos információkkal nincsenek tisztában – legyen szó szépítkezésről vagy akár a saját fehérneműméretük meghatározásáról. Vannak olyan témák, problémák, amelyeket én korábban modellként, teljesen evidensnek gondoltam. Rá kellett jönnöm, hogy az, amit én magától értetődőnek tartok, sokak számára újdonság. Műsorvezetőként és szerzőként is törekszem felhívni a figyelmet a számomra fontos dolgokra, mint amilyen a szépségápolás, a sport, vagy a környezet- és állatvédelem. Azt gondolom, hogy a természeti értékek szeretetét nem lehet elég korán beleplántálni a nők fejébe.

 

– Népszerűségének a titka, hogy közvetlen stílusban a természetes szépséget propagálja, és ha jól tudom, olyannyira elutasítja a művi dolgokat, hogy a műkörmöt sem tudja elviselni...

 

– Én is fejlődtem a műsor kapcsán, sokkal toleránsabb lettem. Például a műköröm terén. Elfogadom, hogy van, akinek tetszik, és ez is a szép külső része lehet. Mindez azt is jelenti, hogy kapcsolatban vagyok a nézőimmel és véleményt cserélünk. Amikor kiderült, mennyien nézik és szeretik a műsoromat, illetve amikor azt éltem meg, hogy a nők folyamatosan érdeklődnek, visszajeleznek, akkor rájöttem, hogy felelős vagyok a hozzám forduló emberekért. Egyfajta személyes missziómnak tartom, hogy olyan dolgokat osszak meg, ami a javukra válik. Olyasmit szeretnék tanítani a nőknek, amitől a véleményük, ízlésviláguk formálódik. Sok-sok olyan, egészen fiatal lánnyal találkozom, beszélek, levelezek, akiknek nincs kihez fordulniuk a kérdéseikkel. Felelősséget érzek irántuk, és igyekszem a legjobb tudásom szerint segíteni őket. Kis túlzással azt mondhatom, hogy kineveztem magamat „szépségnagykövetnek”.

 

Tippek Nórától:

 

 

Ricinusolaj

Én mondom, a ricinusolaj szinte bármire jó. Fantasztikusan puhítja a hajat, sokkal selymesebb, egészségesebb lesz tőle hajkoronád, és ami a fő, gyorsabban fog nőni! Tehát ha szeretnél hosszú hajat, ez a megoldás. Ne használj sok olajat, mert nehezebb kimosni a hajból. 2-3 tenyérnyi bőven elég egy alkalommal!

 

Alapozó

A tökéletes alapozó megegyezik a bőröd alapszínével.

 

Púder

A púder kiválasztásánál figyelj arra, hogy egy árnyalattal világosabb legyen a színe, mint az alapozódé. Ugyanis ha a két tónus egyforma, meglehetősen színtelen, fakó lesz az összhatás. Viszont, ha a púdered kicsit világosabb, mint az arcod, akkor az egész üde és friss benyomást kelt.

 

Sheavaj

Az egyik legdivatosabb összetevője lett a krémeknek, nem ok nélkül. A sheavaj, más néven „Afrika aranya”, magas vitamintartalmú csodaszer, tele olyan hatóanyagokkal, amelyek csodásan táplálják a bőrt! Feszesít, ápol, eltünteti a ráncokat, jó az ekcémára, sőt, 5-6 faktoros természetes fényvédő hatása is van. Én is ezt használom nap mint nap. Bioboltokban lehet vásárolni, vagy neten, gyógyszertárakban megrendelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr215368792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása