okt
13

Hát ez jó...

Címkék: facebook | Szerző: hogyanlegyekjónő | 2:58 pm
Hát ez jó...Most láttam, hogy csomó kérdés foglalkozik velem a Gyakorikérdések oldalon.

például, hogy miért pont én vezetem ezt a műsort, amikor annyi tehetséges ember van a világon 
- erre azt kombinálták ki, hogy ez egy szuperprodukció, amihez külön úgy válogattak ki engem. Hát nem 
Az egész azért indult, hogy legyen munkám. Előtte időjós voltam az OzoneNetwork-nél, de annak vége lett. Felajánlották, hogy maradhatunk kis videókat készíteni az Origora/Life.hu-ra. Én a life-ot szeretettem volna, és a szépség rovatot, és ezzel a Jónő videókkal próbálkoztam meg... 2 év alatt pedig ide fejlődött a dolog. Azóta is egy operatőrrel dolgozom, egy vágóval, és én vagyok a műsor szerkesztője. Tehát három ember dolgozik a műsoron mindössze:)

-Pár ember a koromat saccolgatta: 28

- néhányan azon töprengenek, miért nézek ki mindig ugyanúgy a videókban (hátöö, ez fogós kérdés - talán mert még egyik részben sem használtam dublőrt, bár nem rossz ötlet 

-de a legjobb: azon megy a harc, hogy ki a szebb: Palvin Barbara vagy én  Nyilván a Barbi, de azért köszönöm a topic elindítójának a bizalmat 

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr925597473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása