okt
13
  • Farkas Kinga En irtam a Palvin Barbis kerdest remelem nem haragszol...remelem eszrevetted a kerdesembol es a kommentjeimbol hogy en teged tartalak szebbnek:) Mert valoban gyonyoru es nagyon okos is vagy es te vagy a peldakepem!
  • Vasvari Katalin ne foglalkozz senkivel, jól csinálod amit csinálsz és jól is áll, az ilyet mindíg irigylik és rosszindulatból beszélnek mindent össze! mást úgysem tehetnek
  • Vivien Tornyi-Molnar Valamit jól csinálsz, ha irigyek rád. A szépséges kérdés meg hülyeség. A Barbi szép lány, te pedig szép nő vagy
  • Hogyan legyek jó nő? Farkas Kinga: dehogy haragszom, csak jót mosolyogtam rajta :))
  • Gesztenye Kicsi ha valaki jót csinál már az is baj ?és az irigyek meg le vannak sajnálva nem értem mi jó ebbe ?te pont így vagy jó és valami üde szinfolt a vagy a tv -ben és akinek az fáj vessen magára--, én személy szerint szeretem amit csinálsz és tetszik azóta nézem a jó nők rovatot is és a neten is követlek. szeretem a ruha ötleteket, de most az lenne a kérdésem most nem tudsz valami jó ötletet hogy dobjam fel az őszi -téli ruhatáram hogy csini legyek és trendi anélkül hogy ki kéne dobjam a ruhatáram és ujjat ne kéne vennem nem szeretnék több 10000 ft ráköltenem?
  • Avramucz Zsuzsanna Sajnos gyakorikérdéseken ez megy, mindenféle buta emberek vannak ott, akikkel egy értelmes mondatot nem lehet váltani... Egy időben sokat olvasgattam, aztán töröltem magam az oldalról, mert akkora sületlenségeket írtak emberek, hogy leesett az állam...
    Egyszerűen olyan az emberek jó nagy hányada, hogy ha valaki szép/sikeres/tehetséges/okos stb, akkor azt dicsérni biztosan nem lehet, csak szidni- mert irigyek rá.

    Én egy álmatlan vizsgaidőszakomban találtam rá a videóidra, akkor az összes előző videót végignézve éltem túl az aktuális szigorlataimat... Azóta is imádom a műsorodat, alig várom minden nap, hogy megnézzem a mokkát, nem egyszer volt már, hogy hétvégén is kerestem, aztán csalódottan jutott eszembe, hogy nincs... Annyira jó, hogy igazán természetes vagy, és látszik, hogy őszintén csinálod, nem magadért, hanem másokért, látszik, mennyire élvezed, és igazán jó ötleteket mutatsz, amivel szerintem a lányok nagy részén nagyon sokat segítesz/ sokat tanítasz... Nem véletlen, hogy pár hónap alatt több tízezer lány csatlakozott ehhez az oldalhoz...

    Ne törődj a kritikákkal, szerintem nagyszerű, amit csinálsz és hasznos is, ezen kívül mindig szép és természetes vagy! Nem azt érzi az ember, mikor nézi a műsoraidat, hogy valami buta csinibaba oda van állítva a kamera elé, aki bénán felolvassa a kamera mellé biggyesztett szöveget...
    Csak így tovább, remélem még sok-sok évig tanulhatok és leshetek el ötleteket a videóidból!!!
  • Hogyan legyek jó nő? Húha lányok, igazán nagyon kedvesek vagytok, pár havonta csinálok majd egy ilyen kiírást, mert ennyi kedves mondatot egyszerre még sosem kaptam Viszont azt azért tisztázzuk, hogy nekem semmi de semmi bajom Barbival, szerintem gyönyörű lány, és büszke vagyok rá, hogy egyáltalán megversenyeztettek minket Szerintem Vele szemben senkinek sem gáz veszíteni! Jó pihenést mára mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr295603381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása