okt
13
  • Szilvia Telek Megnyugodtatok ti is, hogy Takács Nóra (Lifenetwork) mégsem festette mentazöldre a haját?

    A válasz
    Engem ez személyszerint teljesen megnyugtatott. Ugyanis emiatt idáig tisztára magamon kívül voltam.

    àààààààààààààà ezen behaltam :DDD
  • Adrienn Rill Szerintem meg Barbi nem szebb. Ő egy csinált szépségnek tűnik számomra, te pedig természetesen szép vagy
  • Ye. Smile. Love. A Gyakori kérdések amúgy is egy nagyon értelmes oldal.:)))
  • Viktória Mini Kendl Vannak az irigyek meg az elsöprő többség ... Nem érdemes a túl egyszerű emberekkel foglalkozni
  • Kinga Kunszt Nóri, az azért szuperprodukció amit csináltok, mert Te szerepelsz benne, és a személyiséged egyéniséged teszi érdekessé és szerethetővé az egészet, ezzel szerintem minden jó nő 1et ért. Én nagyon meglepődtem amikor megtudtam, hogy 27 vagy (most már 28), mert azt hittem sokkal fiatalabb vagy (jól tartod magad:). Szerintem nem is ugyanúgy nézel ki mindig, hanem egyszerűen mindig gyönyörűen nézel ki. A Palvin Barbi pedig szép lány, de te gyönyörű vagy. Én őszintén mondom ha egyszer abbahagyod ezt amit most csinálsz akkor nagyon szomorúak leszünk, az biztos. =,(
  • Kinga Kunszt Én azt akarom hogyha majd egyszer lesz kislányom vele is nézhessük a videóidat és együtt próbáljuk ki az újabbnál újabb praktikákat. Meg akkor már lehet te is a lányoddal fogsz szerepelni a kisfilmekben, az milyen cuki lenne. Ez persze még jó messze van, de jól hangzik, nem?
  • Dóra Slemmer Ki az a Palvin Barbara? - Okés megnéztem netem, de így se mondott sokkal többet és azok alapján amiket láttam TE jobb vagy. Minden esetre valóságos és valódibb és kevésbé mű mint amilyen ő a képein. Bocsi ez csak egy vélemény a több millióból.
    A korodat nem tudtam, de azt hittem idősebb vagy.
  • Szabó Gabriella Nóri imàdunk!Csak így tovâbb.Lelkes néző vagyok.Sok sikert tovãbbra is.Szuperül csinãlod.Puszi
  • Bernadett Adorján Én se tudtam, hogy ki az a Palvin Barbara, de megmondom őszintén annyira nem érdekel, hogy rá se keresek! ... Amúgy nagy az Isten állatkertje csak kicsi a kerítés! Sok az irigy és buta ember! ... Én bírlak, és nem azért mert szép vagy, mert nyakig ér a lábad (:D) ...szimplán bírom a stílusod,a közvetlenséged, a talpraesettséget és a kreativitásod!
  • Nikolett Loós Nóri te sokkal szebb vagy
  • Reni Vörös Hát erre csak azt tudom mondani hogy húúú de sokan unatkoznak,akkor inkább keressenek kiegészítő munkát hogy ne ilyeneken elmélkedjenek
  • Muhar Mónika Nóri! Te Vagy a Legjobb!!!
  • Anna Lamine Szerintem nem kell az ilyenekkel foglalkozni. Én a magam részéről örülök a műsornak mert rengeteg frizura ötletet kaptam amikre magamtól nem jöttem volna rá pl. Kezdő hosszú hajú vagyok, nem értek hozzá :)))) És a többi sok sok ötlet is nagyon jó! Szóval részemről köszönöm neked Nóri :)) Összehasonlítgatni, hogy ki a szebb meg hülyeség- minden nő szép, mindenki valami másért az!

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr555603365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása