okt
13
  • Zsolt Kmeth Kedves Nori, csak 28? Ezt ki nem nezne beloled az ember Amugy meg Te biztos hogy szebb vagy, mivel nem csak a megjelenes szamit, hanem a modor es a viselkedes Sok sikert es szurkolok! Hajra Nori
  • Anikó-Tünde Cseri @Szandra Komocsin, Palvin Barbara sosem volt a Victoria's Secret modellje, ezt nem tudom, honnan vetted. Pár nagyobb márka modellje, valamiért nyomják, valamiért kell, de, mint tudjuk, nem mindig az a szebb/jobb/tehetségesebb, aki jobban előtérben van és, akit felkap a média. Félreértés ne essék, kedvelem őt is, de rajta még csak azt láttam, hogy szép, semmi egyebet. A Te videóidból viszont már fény derült arra, hogy azon kívül, hogy az egyik legszebb nő vagy, akit valaha láttam - pedig nálam a szépség Oksana Fjedorovánál kezdődik -, az élet más területein is feltalálod magad, legyen szó szépségápolásról, otthoni praktikákról, trükkökről. Nem beszélve arról, hogy Barbi még csak 17-18 éves. (Téged kb. 25-nek néztelek volna, de ez nem tartozik a lényeges dolgok közé.)
  • Szabó Réka A szépség annyira szubjektív... Ebből versenyt csinálni, vagy két ember szépségét összemérni szerintem butaság. Kinek ez tetszik, kinek az, de a mi Nórink szerintem így is - úgy is nagyon csinos és nett! Nem is néz ki 28-nak...
    Szuperprodukció? Az is! Egy szuper produkció (vagyis szuper munka)!
  • Éva Lőczi Őrület ez az örökös személyeskedés!!! Hihetetlen mennyi felszínes ember van!!!
  • Czimber Szabó Anita Hát igen, az a baj, hogy egyre több a rosszindulatú ember. Ami működik - ráadásul nem is rosszul - azt lehúzzák. Arra jötten rám, hogy valószínűleg irigységből... ezek az emberek élete egy nagy nulla... sajnos az én munkámban is tapasztalom ezt, akiért a legtöbbet teszem...az húz le a végén legjobban... De mi szeretünk nem véletlen vagyunk ennyien
  • Tímea Siska Nóri, azért mert Barbi felkapottabb, fiatalabb most, ne becsüld le magad! Egyszer láttalak vásárolni, mert diákként kasszázom néha... És sokkal szebb voltál, mint a legtöbb szupermodell.
  • Andrea Gombkötő Sajnos tapasztalat! Az irigyek egyre jobban nőnek majd, ha jól csinálsz valamit! De ne foglalkozz más emberek véleményével, sokan szeretünk!!!
  • Pongráczné Győri Boglárka Imádom, ahogy csinálod az egész műsort - természetes vagy és ez abszolút átjön az egész!!!! Látszik az, hogy valóba te csinálod meg a hajadat, nem egy fodrász, a smink is látszik, hogy nem egy profi sminkes igazítja ki!!! Nagyon nagyon tetszik az egész, ahogy szerkeszted!! Különben meg az sem tudom ki az a Palvin Barbara!!
  • Anita-Zsolti Vladár Ne foglalkozz senkivel,jól csinálod azt amit csinálsz,irigy emberek mindig voltak és lesznek is!!!
  • Gabriella Hegyi Te jobb nő vagy, mint Palvin!
  • Ildikó Molnár Szerintem zseniális ötlet volt ezt a video sorozatot elindítani! Én mindig azt éreztem, hogy szereted csinálni, talán ezért is fogott meg. Emellett a sok üres fejű modell mellett neked van stílusod és kisugárzásod Szóval hajrá Nóri!
  • Szilvia Mile azt se tudom ki az a Palvin Barbara... de egy biztos.Bárki az tuti szebb vagy nála nagyon szeretünk és a videóid csak így tovább
  • Erika Győri Én nagyon szeretem a videóidat, mindig olyan jó kedvem lesz tőlük a kérdést meg nem is értem, hogy hogy mindig ugyyanúgy nézel ki?én is mindennap ugyanúgy nézek, mert nem járok naponta plasztikai sebészhez
  • Erika Hegedüs Felesleges összehasonlítgatni, mindenki úgy jó, ahogy van! Ha valaki tehetségtelen, azt egy idő után kidobja a rendszer, az emberek nem hülyék, megérzik, ha valaki hiteltelen. Szerintem Nóri példaértékű a hited, kitartásod, lelkesedésed, természetességed, életörömöd. Ha valaki legalább ennyi energiát tesz bármibe, amennyit Te, akkor szintén sikeres lesz. Tuti!

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr115603373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása