ápr
25
Sziasztok Jónők!

Múlt héten bemutattam a kedvenc farmeromat. Akkor azt modtam, hogy már csak egy farmeringet kell szerezni és teljes lesz a boldogság :) Jelentem sikerült: megvan az ing!

Nézzétek csak:

ing

Nagyon szép a színe, az anyaga, teljesen elégedett vagyok. Ráadásul nagyon könnyen lehet variálni a már meglévő holmijaimmal.

SZOKNYA

szoknyaa

Ezt a szoknyát egy éve szereztem be, szerintem nagyon mókás a rojtok miatt, különösen ha fúj a szél :)

szoook

kombo

NADRÁG

A szoknya mellett persze nadrággal is jól mutat a farmering: mentával, halvány rózsaszínnel, világos sárgával...Én most azonban az egyik nagy kedvencemmel, a kutyás nadrágommal párosítottam.

kutya

Ez lett az eredmény:

kutty

RÖVID NADRÁG

A sorból természetesen nem maradhat ki a rövid madrág sem. Neonsárga, a nyár nagy kedvence. Az enyém is!

burr

neon s

Az eredmény:

buri

Teljes mértékben elégedett vagyok! Nagyon megszerettem az új ingemet, mert azt látom, hogy ez is egy olyan darab, amit úgy kombinálok, ahogy kedvem tartja. Szeretem az ilyet :)

Szeretettel:
Nóra

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr935353758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása