ápr
30
Sziasztok Jónők!

 

Ahogy a minap pakolásztam a szekrényemben rádöbbentem: én szeretem a rózsaszínt. Alapvetően mindig azt hittem, hogy nem is. Három évvel ezelőtt gyakorlatilag egy-két edzős pólót leszámítva egy darab rózsaaszín holmim sem volt, most viszont...Mondják, hogy az ember az öregedéssel fura szokásokat vesz magára, de a rózsaszín fordulatot inkább annak tudom be, hogy rájöttem: jól áll ez a szín, és ráadásul most nagyon divatos is. 

 

MAXI

Megmutatom a kedvenc darabjaimat:

ruh

Kezdésnek rögtön itt van ez a szépséges maxiruha. Mindent tud, amit kell: finom az anyaga, rafinált a dekoltázsa, madárdalos a mintája.

 

madár

 

KISRUHA

ruhaa

 

Igazán tündéri ez a kis rózsaszín ruhácska, nagyon szeretem. Még télen vettem, mikor megláttam azonnal tudtam: az idei nyár számomra, ezzel a ruhával lesz tökéletes. Pink hegyes orrú cipővel tökéletes páros.

 

SZOKNYA

 

plisz

Mindig is oda voltam a pliszírozott szoknyákért. Van bennük valami jópofa elegancia. Most egy púderszínű izgalmas felsővel variáltam, így néz ki felvéve:

 

plkk

 

NADRÁG

cukk

 

Nem maradhat ki a sorból a nadrág sem természetesen: halvány púderszínt választottam, hozzá pedig egy kissé harsányabb, mégis édesen kislányos, csíkos felsőt

 

cuki

A rózsaszín, pink kifejezetten divatos szín mostanában, bátran merje még az is bevállalni, aki eddig nem volt rózsás kedvében. Nagyon jól lehet kombinálni és egyből nőiesebb, lágyabb, finomabb lesz tőle a viselője megjelenése!

Sok sikert!

Szeretettel:

Nóra

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr965353765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása