máj
7
Sziasztok Jónők!

Nekem nagyon bejön a dzsungel téma. Tetszenek a khaki, katonazöld színű nadrágok, felsők, ingek különösen, ha neonsárgával variálom. Az ember egyből egy vad expedíción érzi magát...akár a város szívében is!

exp

Összeszedtem mindet, amit a szekrényben találtam: szalmakalap, zöld nadrág, kisruha, ing, majmos póló, bőrövek, párduc minta...van itt minden! Lássuk, mit kombináltam belőlük:

KISRUHA

ruhaaaa

Ezt kis zöld ruhát már harmadik éve hordom és még mindig nagyon szeretem. Jól variálható és azt veszem észre, hogy minden évben más jelleget kap attól függően, mivel párosítom. Idén menő a zöld és rikító sárga házassága, így most egy élénk táskával tettem divatossá, egy állatmintás sállal és saruval pedig gondoskodtam az dzsungeles hatásról.

kisr

SÁRGA NADRÁG - ZÖLD FELSŐ
majom

Sárga nadág, majmos póló és zöld ing. Tökéletes párosítás egy forró napon! Az inget én készítettem, jobban mondva az ing gallérjának a díszítését :) Ha érdekel, hogyan csináltam, itt van róla egy videó

ingr

ZÖLD NADRÁG- SÁRGA FELSŐ

tigris

Csere: ebben az esetben a nadárgom zöld, és a felsőm sárga. Húúú, de még milyen rikító neonsárga! A cipőmön és a telefonomon pedig visszaköszön a tigrisminta. Bizony, ha nagyvadra vadászunk, így kell hozzá felöltözni :)

telo

Ennyit mára, kapjátok elő az összes zöldet, sárgát és mintásat és kezdődhet a variálás. Majd mutassátok meg ki, mire jutott :)

Szeretettel:
Nóra

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr715353770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása