jún
19
Kriszta Máthé De szeretném, ha egyszer engem is átalakítanátok..... sokszor gondban vagyok mi áll jól, mit mivel hordjak Csini lett!
Tetszik · Válasz · 1 · június 19., 8:24, mobil használatával
  • Hogyan legyek jó nő? jelentkezz :))
    • Ádám Zsuzsanna Nem tudom miért mondjátok hogy "agyon retusált"...Nézzétek meg az átváltozást képekben...a sminkes résznél ragadjatok le kicsit...ezt a smink tette, felüdítette az arcát...szerintem csodaszép lett a kicsi retusálást a családi fotókon sem bánnám néha...nemhogy profi fotók esetében!
    • Renáta Fridrikné Várhegyi Én nagyon örülök, hogy nálatok lehettem Nóra! Nagyon aranyosak, kedvesek voltatok velem egész nap, olyan volt mintha ezer éve ismernélek benneteket. Nagyon tetszik, ahogy Niki levágta a hajam - és nem kicsit, hanem az aljából úgy 40 cm-t - . Azóta is sikerül hasonlóan megcsinálnom, persze nekem kicsit göndörebb, mert nem annyira vagyok ügyes... még... de szeretem az új hajam! Dóri ügyesek kiválasztotta a ruhákat, csak én voltam aki idegenkedtem "néhány" darabtól, de ezen nem tudok egyik pillanatról a másikra változtatni... :))) Viszont, ahogy Oszi is javasolta, hogy hordjak kék dolgokat... hát, hazafelé még benéztünk a Zarába és kaptam is kettőt a Férjecskémtől, imádom Őket, tényleg jól áll (Jut eszembe, Miskolcon már eszébe juthatna valakinek, hogy nyit egy Zarát!!!!). Azt pedig ahogy Oszi foglalkozott velem, azt egyszerűen imádtam! Mindig arra vágytam, hogy egy profi sminkes kisminkeljen... Annyira jó volt a keze közt megszépülni... Olyan édes figura, kedves, aranyos, imádnivaló... Amit javasolt tust, azt hazafele megvettem, tényleg egyszerű használni, azóta ki se teszem anélkül a lábam itthonról! Ja, amíg Oszi sminkelt, addig Dóri a kezem-lábam kilakkozta... hát ebben is rég volt részem, de azóta már a 3. színű lakk van itthon is rajtam! Aztán Kata fotózása... Attól tartottam, nem voltam én ügyes, béna voltam, de azt hiszem ez nem is az én dolgom, nem vagyok én modell! Nem volt velem szerintem könnyű dolga, de édes volt és mindent megtett, bátorított, zenét kapcsolt, minden. Annyira kedves és közvetlen volt. Szóval csudajó volt Veletek/Nálatok lenni, tényleg mintha régi ismerősként mentem volna, annyira nagyon kedvesek voltatok velem és ezt még egyszer köszönöm Nektek! Te Nóra, Te pedig egészen egyszerűen az a tündér csaj vagy, akit a tévén keresztül megismer az ember! Sok-sok puszi Nektek! (ja és mielőtt valami roszindulatú fehérnép megjegyezné, hogy Ők kértek, hogy itt dícshimnuszt zengjek róluk és hogy reklám amit írok, leszögezem, hogy szívből írtam, és aki mást gondol az csak irígy vagy alapból rossz)
    • Tamara Tenyi szerintem nagyon jo lett! sugarzik a kepeken!
    • Gyöngyi Ildikó Ő is mégszebb lett!!! Gratulálok!
    • Kata Bíró Csak így tovább Gratulálok!
    • Kriszta Máthé Hol és hogy lehet jelentkezni?
      Tetszik · Válasz · június 19., 11:08, mobil használatával

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyekjono.blog.hu/api/trackback/id/tr885604345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása